Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) shan schreef:westpoint, pipo
LL tweede
Pipo schreef:Vind die Zizi Top wel veel kwaliteit hebben!
patsur schreef:Pipo schreef:Vind die Zizi Top wel veel kwaliteit hebben!
Aansprekend paard, ik vond Ziesto ook erg gaaf!
Pipo schreef:shan schreef:westpoint, pipo
LL tweede
Huh, hoe kon die met al die fouten nou winnen?
MargreetB schreef:[
Omdat ze het niet als 'proef' beoordelen. Ze krijgen cijfers voor stap, draf en galop (allemaal x2) en dan nog voor een aantal andere dingen, maar die weet ik niet meer precies (souplesse & aanleuning geloof ik, en ook nog voor harmonie tussen ruiter en paard, maar dan mist er nog wel wat, zal o.a. wel gedragenheid zijn)
Er waren inderdaad nog wel wat afmeldingen! (En de startlijst viel al een beetje tegen... jammer!) Alleen de L-groep was aardig groot.
Pipo schreef:MargreetB schreef:
Omdat ze het niet als 'proef' beoordelen. Ze krijgen cijfers voor stap, draf en galop (allemaal x2) en dan nog voor een aantal andere dingen, maar die weet ik niet meer precies (souplesse & aanleuning geloof ik, en ook nog voor harmonie tussen ruiter en paard, maar dan mist er nog wel wat, zal o.a. wel gedragenheid zijn)
Er waren inderdaad nog wel wat afmeldingen! (En de startlijst viel al een beetje tegen... jammer!) Alleen de L-groep was aardig groot.
Met die fouten had ie voor de galop een lager punt moeten hebben, voor de aanleuning. Hij had gewoon niet mogen winnen, hoe ze de proef ook beoordelen.
Vind het wel een erg goed paard.
Pipo schreef:Blijft een eeuwige discussie, ik weet hoe ze jureren op de hc Margreet, dat hoef je niet uit te leggen. Ben er vaak zat geweest.
De kwaliteiten van een dressuurpaard worden beoordeeld. Daar hoort gehoorzaamheid ook bij.
Misschien dat iemand het kan verklaren die er vandaag bij was?
:D liliputter schreef:Sjoert; waar blijven je foto's?!?!:D
Z en ZZ springen is net pas begonnen