Tat_jana schreef:ik heb mijn shetlanders net zo dik in de dekens als mijn rijpony's
Hoeveel rijpony's heb jij dan wel niet ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tat_jana schreef:ik heb mijn shetlanders net zo dik in de dekens als mijn rijpony's
_kmous_ schreef:Tat_jana schreef:ik heb mijn shetlanders net zo dik in de dekens als mijn rijpony's
Hoeveel rijpony's heb jij dan wel niet ?

Fanneke schreef:Shetten zijn gemaakt om zonder deken te leven. Waar ze vandaan komen zijn de weersomstandigheden een stuk kouder en natter dan hier in Nederland.
Kan mij wel voorstellen dat een pony het prettig vindt om een 0grams dekentje op te hebben.
Mijn pony staat al 5 jaar buiten, met schuilstal en zonder deken. Als het zo koud is, zoals deze dagen, krijgt ze extra hooi, van het kauwen krijgen ze het ook warmer. Ze is nog nooit ziek geweest.
Doe geen deken om, omdat jij het zielig vindt, zolang ze echt geen zieke indruk maken, niet doen. Denk in het belang van het diertje.
Fanneke schreef:Shetten zijn gemaakt om zonder deken te leven. Waar ze vandaan komen zijn de weersomstandigheden een stuk kouder en natter dan hier in Nederland.
Kan mij wel voorstellen dat een pony het prettig vindt om een 0grams dekentje op te hebben.
Mijn pony staat al 5 jaar buiten, met schuilstal en zonder deken. Als het zo koud is, zoals deze dagen, krijgt ze extra hooi, van het kauwen krijgen ze het ook warmer. Ze is nog nooit ziek geweest.
Doe geen deken om, omdat jij het zielig vindt, zolang ze echt geen zieke indruk maken, niet doen. Denk in het belang van het diertje.
) Buckje schreef:Fanneke schreef:Shetten zijn gemaakt om zonder deken te leven. Waar ze vandaan komen zijn de weersomstandigheden een stuk kouder en natter dan hier in Nederland.
Leg mij eens uit wat het verschil is tussen een paard en een shet ?
in de natuur lopen ze namelijk geen van alle met een deken.
Tommiegek schreef:Nee dat hebben ze echt niet nodig,Ze hebben een hele dikke vacht en weet je wel dat winter het lievelingsseizoen is van een shetlander ?:)
want ik betwijfel of mijn shetten het daar wel mee eens zijn. Tommiegek schreef:Nee dat hebben ze echt niet nodig,Ze hebben een hele dikke vacht en weet je wel dat winter het lievelingsseizoen is van een shetlander ?:)