Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Ik ken het verhaal achter MissHiss niet, kan alleen zeggen dat ik het uitermate irritant vind.
Laat ze dan zo'n onzinnige opmerking als "Mail me maar" ook per PB doen, dan weet niemand dat er achter de schermen ook nog informatie uitwisseling plaats vindt.
"Mail me maar" vind ik wel zo'n dooddoener, voegt niets toe ook.
Anoukie schreef:Ik ken Sarabande persoonlijk, dat is dan ook de reden dat ik kan zeggen dat ze ook echt kennis van zaken heeft, meer dan een MissHiss of [naam verwijderd] of wie dan ook.
Anoukie schreef:Een dag met haar samen zijn en over paarden en afstammingen praten, ik ben benieuwd wie haar bij kan houden en op hetzelfde niveau mee kan praten. Ik niet en kom daar eerlijk voor uit. Wie nog meer?????
Neel schreef:En zo gaat deze discussie maar door en door en door en door......
Anoukie schreef:Ik ken Sarabande persoonlijk, dat is dan ook de reden dat ik kan zeggen dat ze ook echt kennis van zaken heeft, meer dan een MissHiss of Desiree of wie dan ook.
GribaldiFAN schreef:Ik ook niet, maar dat kan ook niet. Het zou gek zijn als mensen van mijn leeftijd meer weten dan iemand die een levenlang in de paarden zit.
Anoukie schreef:MissHIS geeft ook zelf aan info over hengsten te verzamelen (echt helemaal nix op tegen), maar dat kan toch niet opwegen tegen jaaaaaaaaarenlange ervaring?
MissHIS"]
[quote="Anoukie schreef:MissHIS geeft ook zelf aan info over hengsten te verzamelen (echt helemaal nix op tegen), maar dat kan toch niet opwegen tegen jaaaaaaaaarenlange ervaring?
sarabande schreef:Ik wil nog even wat rechtzetten. Ik wordt beschuldigd van arrogantie. Ik zou graag voorbeelden van mijn arrogantie zien, buiten het feit dat [naam verwijderd] mij bij ieder topic zo bestempeld.