En hier nog 1: Klik
Welsh NWR, 8 jaar, 1.53m.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Reni92 schreef:
Avanti_HVJ schreef:Ik ga ook even een poging wagen.
http://i284.photobucket.com/albums/ll28 ... ing1-2.png
En hier nog 1: Klik
Welsh NWR, 8 jaar, 1.53m.
Femke16 schreef:Reni92 schreef:Femke16 je bedeolt dus dat haar rug te laag is?:p
Uhm, ik weet eigenlijk niet of dat er iets mee te maken heeft... Daar ben ik niet slim genoeg voor(A) Hou me meestal met rijtechnische dingen bezig op bokt. maar dit leek me ook wel eens leerzaa mvoor d everandering. Ik weet alleen dat het een verhouding is die ze bij het KWPN in ieder geval aan nemen. Borstbeen op de helft van schofthoogte.
Sjoert schreef:Erg leuk dat mensen de posts ook goed lezen.
Er worden weer klakkeloos foto's gespamd. Zonde.
Overigens.. is hierover overleg met de mods geweest? OF is de regel met betrekking tot verzameltopics niet meer geldend?
_STS_Angels_ schreef:Intresant ik volg.
Ik ben niet zo heel erg van het exterieur!
Maar wil graag wel proberen ik pak de punten wat ik graag beter zie om het zo te zeggen correct me if im wrong!
Mystica: korte rug mag van mij wat langer, ook redelijk klein hoofdje volgens mij, ook een iets weke rug klopt dat?
[***] schreef:Sjoert schreef:Erg leuk dat mensen de posts ook goed lezen.
Er worden weer klakkeloos foto's gespamd. Zonde.
Overigens.. is hierover overleg met de mods geweest? OF is de regel met betrekking tot verzameltopics niet meer geldend?
Dat was ik ook nog even van plan om te vragen.
En een regel eerst 2 paarden beoordelen dan zelf plaatsen..
_STS_Angels_ schreef:Kan het wel een beetje
Miss oogt de rug wat kort omdat ze een wat ''weke'' rug heeft
Zie het liever zo:
http://www.mypets.net.au/petimages/haflinger.jpg
Snapje hoe ik bedoel?
MissVicky schreef:Het is misschien wel leuk om verschillende paarden en rassen te beoordelen maar bij een quarter willen we toch iets heel anders zien dan bij een dressuur paard? en met een springpaard of tuiger wordt het weer een heel ander verhaal dus denk dat het een lastig topic wordt zo of ligt dat aan mij?
Mystica schreef:MissVicky schreef:Het is misschien wel leuk om verschillende paarden en rassen te beoordelen maar bij een quarter willen we toch iets heel anders zien dan bij een dressuur paard? en met een springpaard of tuiger wordt het weer een heel ander verhaal dus denk dat het een lastig topic wordt zo of ligt dat aan mij?
Je schrijft toch op wat je ziet? Een quarter heb ik geen verstand van, maar ze hebben voor zo ver ik weet, een zwaar bespierde achterhand. Dan schrijf je op: zwaar bespierde achterhand. Schrijf je dat op bij een kwpner, dan is dat niet goed, schrijf je dat op bij een quarter, dan is het wel goed. Dat moet je als eigenaar weten.