Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KahluaB schreef:Erg jammer Vulina,het zit je zo wie zo bepaald niet mee las ik..?
Kriel schreef:c_alsemgeest schreef:Na Gert, castratie en 3x een ruitenwissel loopt hij nu idd
Das niet helemaal fair......
Hij is nog lange tijd bij Gert op stal gebleven en daar had Maud hem echt al fijn aan het lopen hoor
Vulina schreef:Hmmm, wij hebben ook zo'n rijtje gehad aan narigheid. Sterkte in ieder geval. Als er zulke problemen zijn, zie je dat vaak terug aan het gebit. Op de een of andere manier komt het er daar dan uit.Nou, zeg dat wel.. Vitalis veulentje was op 5 maand er uit, onze hond overleden, Marquis dracht was dus gust, en Minola, onze 3 jarige drachtige governor merrie ook dood.. En ik mag vanmiddag naar de kaak chirurg, dat valt ook onder dit rijtje
Vulina schreef:KahluaB schreef:Erg jammer Vulina,het zit je zo wie zo bepaald niet mee las ik..?
Nou, zeg dat wel.. Vitalis veulentje was op 5 maand er uit, onze hond overleden, Marquis dracht was dus gust, en Minola, onze 3 jarige drachtige governor merrie ook dood.. En ik mag vanmiddag naar de kaak chirurg, dat valt ook onder dit rijtje
s0173957 schreef:Als je een gezonde wilt, blijf er van weg.
Kwaliteit geeft hij echt door, maar gezond...
misterA schreef:s0173957 schreef:Als je een gezonde wilt, blijf er van weg.
Kwaliteit geeft hij echt door, maar gezond...
Kun je dat onderbouwen?
Hij heeft 2 goedgekeurde zonen bij het KWPN,
Kaiser Weltino heeft een d-oc fokwaarde van 101,
Kardieno heeft aan de volledige PROK- eisen voldaan.
Verdere info ontbreekt mij dus
vooralsnog geen reden om D.W. om die reden te laten staan.