Mijne komt van Everdale bloed, dus iemand die de Reesink hengsten goed kent kwam met Security of Vuelta. Maar bij security valt de korting weg omdat het een gedeeld hengst is. Ze zei dat Everdale achterbenen niet altijd matchen met McLaren.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phonix schreef:Het veulen die overleed was van Succession. Dus ik durf daar niet weer voor te gaan
Mijne komt van Everdale bloed, dus iemand die de Reesink hengsten goed kent kwam met Security of Vuelta. Maar bij security valt de korting weg omdat het een gedeeld hengst is. Ze zei dat Everdale achterbenen niet altijd matchen met McLaren.
Phonix schreef:Ozzy heb ik gevolgd op de hengstencompetitie en die vindt ik niet zo interessant.
De reden waarom ik voor Succession ging was omdat hij heel rustig en braaf is. Nu zoek ik iets dat meer souplesse hebt maar wel dezelfde rustigheid als hem. Een meer uphill gallop zou ook fijn zijn.
Filou is een heel mooie hengst maar helaas te groot. Ik ben zelf 160 en ben bang dat ik dan te groot fokt. Hij is ook een gedeeld hengst volgens mij. Merrie is rond 168/169 hoog en vrij luxe.
Rock art vindt ik moeilijk te oordelen omdat ik niet heel veel video material van hem kunt vinden. Vino tinto is helaas te scherp. Ik heb hem gezien op de hengstenshow en ik denk dat het dan te veel van het goede wordt in die koppie. Daxx past niet zo goed op mijn merrie. Denk dat het heel groot en traag wordt.
Is er een reden waarom niemand Vuelta interessant lijkt te vinden? Heb gelukkig tot dinsdag/woensdag om te kiezen![]()
Heel lief dat jullie meedenken!
E_D_E schreef:Dit weekend 2 veulens geboren, one million en denver.
De one million is echt een beer van een veulen. Hele moeilijke bevalling geweest, hij leefde eigenlijk niet bij de geboorte. Gelukkig doet die het nu wel heel goed![]()
Onze Succession is deze week ook verkocht.
janderegelaa schreef:baudyh schreef:Er is veel mee gedekt dus dan maar hopen op een mooie gegekeurde zoon over een paar jaar!
Toch valt dat ter vergelijking met de echte veeldekkers toch wel tegen.Ik had niet verwacht eigenlijk. Hij heeft er nu 269.
s0173957 schreef:Ik wou hem volgend jaar inzetten, dus ik baal er wel van.
janderegelaa schreef:baudyh schreef:Er is veel mee gedekt dus dan maar hopen op een mooie gegekeurde zoon over een paar jaar!
Toch valt dat ter vergelijking met de echte veeldekkers toch wel tegen.Ik had niet verwacht eigenlijk. Hij heeft er nu 269.