Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
arie53 schreef:Dan lees je er toch mooi overheen.
LJB schreef:Een ieder kan alleen wat leren als men open staat voor een ander. Wat ik niet snap is dat er velen het verhaal van een ander niet kunnen respecteren zonder beledigd te zijn. Gebruik die informatie voor het vormen van je eigen visie. Volgens mij kan je visie altijd onderworpen worden aan nieuwe informatie...
Van de voorgaande discussie hebben er meer wat geleerd dan van de loze opmerkingen over mooie koppies en kleuren. Dus wat mij betreft ga zo door!
LJB schreef:Een ieder kan alleen wat leren als men open staat voor een ander. Wat ik niet snap is dat er velen het verhaal van een ander niet kunnen respecteren zonder beledigd te zijn. Gebruik die informatie voor het vormen van je eigen visie. Volgens mij kan je visie altijd onderworpen worden aan nieuwe informatie...
Van de voorgaande discussie hebben er meer wat geleerd dan van de loze opmerkingen over mooie koppies en kleuren. Dus wat mij betreft ga zo door!
arie53 schreef:Dat doen mensen meestal als ze op de onzin die ze verkopen worden aangesproken. Nare gewoonte.
LJB schreef:CAT. COH: 2 CAT. HK’07: 7 BERLIN X CONCORDE PREF
CAT. COH: 3 CAT. HK’07: 11 BERLIN X CONCORDE PREF
CAT. COH: 4 CAT. HK’07: 23 CALIDO HOLST X LANDGRAF I HOLST
CAT. COH: 5 CAT. HK’07: 26 CALVINO Z X QUICK STAR S.F.
CAT. COH: 6 CAT. HK’07: 32 CANTOS X EPILOT
CAT. COH: 7 CAT. HK’07: 81 CHELLO I HOLST X CARRY HOLST
CAT. COH: 8 CAT. HK’07: 94 CHIN CHIN HOLST X CARETANO Z
CAT. COH: 9 CAT. HK’07: 101 CLINTON HOLST X LORD Z
CAT. COH: 10 CAT. HK’07: 105 COLMAN HOLST X LUX
CAT. COH: 11 CAT. HK’07: 109 CONCORDE PREF X LIBERO H PREF
CAT. COH: 12 CAT. HK’07: 159 GUIDAM KEUR X CORLAND KEUR
CAT. COH: 15 CAT. HK’07: 242 MERMUS R X HEMMINGWAY
CAT. COH: 17 CAT. HK’07: 343 SAM R X REBEL I Z HANN
CAT. COH: 19 CAT. HK’07: 384 TIMELESS X VOLTAIRE PREF
CAT. COH: 20 CAT. HK’07: 389 TOLAN R X CORDALMÉ Z OLDS
Heeft iemand de springhengsten al gezien/beoordeeld?
Suzanne F. schreef:Ik vind het ook altijd interressant wat Arie te vertellen heeft. Ik vind de Krack overigens wel een heel gaaf paard maar kan me ook wel beetje vinden in wat Arie zegt. Maar weet niet zo goed wat ik er mee moet.
shan schreef:Suzanne F. schreef:Ik vind het ook altijd interressant wat Arie te vertellen heeft. Ik vind de Krack overigens wel een heel gaaf paard maar kan me ook wel beetje vinden in wat Arie zegt. Maar weet niet zo goed wat ik er mee moet.
Hier ga ik mee mee, Arie heeft regelmatig een aantal punten waar ik het helemaal mee eens ben.
Soms moet ik 4 keer lezen en kijken naar de foto maar dan zie ik het ook.
Ik ben er soms ook nog niet helemaal achter of het idd zo is, maar vaak zie ik wel de logica er van in.
Dat wil niet zeggen dat ik met alles op 1 lijn zit met Arie.En foto's zijn zoals alle foto's maar een momentopname, maar ik probeer er wel van te leren en daardoor weer mijn eigen mening te kunnen vormen.
Wel weet ik dat als je foto's gaat uitzoeken, dat er van het ene paard alleen maar goede foto's zijn en dat je van het andere paard moet zoeken naar een paar aardige momenten.
fokfanaat schreef:ik denk dat het niet zo zwart wit is als de theorie van arie doet vermoeden.
Citaat:Hier ga ik mee mee, Arie heeft regelmatig een aantal punten waar ik het helemaal mee eens ben.
fokfanaat schreef:ik denk dat arie veel meer zou bereiken als hij van het positieve uitgaat, zijn visie op zijn paarden, ipv het afkraken van het kWPN.
fokfanaat schreef:ik denk dat het niet zo zwart wit is als de theorie van arie doet vermoeden.
shan schreef:Natuurlijk niet en dat beweerd ook niemand, dat neemt niet weg dat hij je soms wel tot nadenken aanzet, en dat is hetgene waarvan je dan weer kunt leren.
En toen ik deze zomer foto's zag op Bokt van Arie en zijn veulens, kon ik me niet aan de indrukt onttrekken dat ook Arie op zijn gevoel afgaat.