Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kimmb schreef:Ferro groep zijn door:
425
427 (de instelling zou later wel komen)
502
652
661
Niet door:
426 liet niet los in de bewegingen
654 veel front gewonken bovenlijn, terig te zien in de bewegingen, nl hoog in croupe, snel achterbeen.

mbkaatje schreef:wat was er mis met de ferro x coctail ("de instelling zou later wel komen")?
Pipo schreef:Die Scandic die nu in de ring loopt, mogen ze mij wel brengen. Wat een lekker los beest!

) amaze schreef:@cesario :
"Met zo'n hengst kun je iets mee en: hoef je niet bang te zijn voor de basispaard vererving in type van Cabouchon."
De tijd komt nog wel dat we de "type Cabouchon" nog hard nodig hebben !
NehnaDagmar schreef:mbkaatje schreef:wat was er mis met de ferro x coctail ("de instelling zou later wel komen")?
Volgens mij was het meer, dat we later wel eens zouden terugkomen op de instelling. Heb dat paard gemist, misschien was ie stout?![]()
Mijn geluid kapt er trouwens weer mee..
Pipo schreef:Die Scandic die nu in de ring loopt, mogen ze mij wel brengen. Wat een lekker los beest!
mbkaatje schreef:Goeiemorgen!!
ceasario schreef:die nu er in is scandix 626 zo.n tuiger met een hangend achterbeen
Zo zie je maar weer ,hoe is de pedigree opgebouwd
griebels schreef:thanx... heeft iemand een lijst, en staan daar eigenaren op?
kan die ene mij ff pb'en?
ceasario schreef:die nu er in is scandix 626 zo.n tuiger met een hangend achterbeen
Zo zie je maar weer ,hoe is de pedigree opgebouwd