Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Excuseme schreef:Sammie schreef:woensdag 10 jan vanaf 11:30En is €10,00
En dan de parkeerkosten er nog bij. Ik denk dat ik vanaf de Mac maar ff ga lopen, want dat vind ik echt niet normaal.
Hengelo was 12 euro, ridiculous.
korting met m'n divoza klanten kaart
(dit even terzijde en off topic ) Kajanus schreef:Gitta1977 schreef:Het noorden is zo slecht nog niet...
Daar ben ik het helemaal mee eens, daar wordt nog aan de portemonnee van de mensen gedacht
Ik heb trouwens ook nog een paar Bokkers gesignaleerd, zonder rode roos maar toch herkenbaar
over de hengsten (en hun ruiters/amazones...) Gitta1977 schreef:Daar had ik ook al last van, al zat ik verdekt opgesteld...
waarvan .........
? hananya schreef:[
We hadden het echter erg druk met het kletsen en discuserenover de hengsten (en hun ruiters/amazones...)
amaze schreef:Gitta1977 schreef:Daar had ik ook al last van, al zat ik verdekt opgesteld...
Huh .....?waarvan .........
?
Kajanus schreef:hananya schreef:[
We hadden het echter erg druk met het kletsen en discuserenover de hengsten (en hun ruiters/amazones...)
Vast alleen maar goede dingen gezegd![]()
Ik was erg gek van Samba hit II maar waarschijnlijk herken alleen ik het talent![]()
Wat ik wel vond dat hij in het losrijden veel beter bij elkaar gereden werd en in de baan veels te hard gereden werd, waardoor hij het achter niet kon dragen.. en ja dat snap ik dan wel..
Kajanus schreef:Ik was erg gek van Samba hit II maar waarschijnlijk herken alleen ik het talent![]()
Wat ik wel vond dat hij in het losrijden veel beter bij elkaar gereden werd en in de baan veels te hard gereden werd, waardoor hij het achter niet kon dragen.. en ja dat snap ik dan wel..
Hij was wat onrustig in de aanleuning, teugels hingen ook steeds los (liep in Hengelo beter trouwens!) maar dat dier beschikt over zoveel kwaliteit, dat komt vanzelf goed met een gedegen opleiding...
Hij zou alleen het achterbeen meer onder de massa moeten zetten en niet alleen in de stap zoals de jury zei... Aan de andere kant zet Santano ongeveer vergelijkbaar, ok minder extreem, de benen weg maar daar werd niks over gezegd meen ik... livvy schreef:Die Verdi is inderdaad goed op weg! Ik ga hem in Goes bewonderen..
ik vond het niet bewonderenswaardig wat hij liet zien. Springen kan hij, maar ik zou nooit een hengst gebruiken die zo waardeloos loopt... een duikboot is er niets bij..
Ik heb hem in de ring niet gezien, alleen bij het losrijden. Zijn voorkomen en schwung spreekt zeker aan, maar die achterbenen.... Oei! Hij liep zowat continu wijd en scheef. Met name zijn linkerachterbeen werd toch op z'n minst 30 cm buiten de massa geplaatst, zeker in de verruimingen. In mijn ogen erg kwalijk...
In stap loopt hij vrij wijd van achter, hij lijkt zowat niet te buigen in z'n achterbenen. Alsof ie net is bevallen, zeg maar. Ook leek hij bij het losrijden wat traag voor de hulpen. Citaat:Upgrade, wat ongelukkig wel een goeie leek me..
ophrah schreef:Ik ben al sinds vrijdag op zoek naar de uitslagen maar kan dus niks vinden over Upgrade???
martichr schreef:Smaken verschillen zullen we maar zeggen...ik vond het niet bewonderenswaardig wat hij liet zien. Springen kan hij, maar ik zou nooit een hengst gebruiken die zo waardeloos loopt... een duikboot is er niets bij..
Dan spreekt een van Gogh mij meer aan.. kan ook nog lopen en springt zeer verdienstelijk.
Ukato, maakte een zeer goede indruk, zeer sterk achter...
Veron, klein brommertje, eerste omloop ging hij zo hoog dat ik het verdacht begon te vinden..(ben achterdochtig ingesteld..)
Vittorio.. is niks wordt niks...
Vainqueur , middelmatig.. zeer werkwillig.. zit misschien wel meer in..
Unaniem, bovengemiddeld maar een topper?
Up to Date springt zeker goed, lijkt me een zeer lastig bewerkbaar paard.
Dan heb ik liever Casantos.. om bij de schimmels te blijven.. vermogen en goed lopen..
Ultimo viel mij deze keer niet mee, wat lauw..
Ustinov.. onzichtbare kwaliteiten..
Upgrade, wat ongelukkig wel een goeie leek me..
Tygo , springt erg gemakkelijk, geen makkelijke..
Ik beperk me maar tot de kwpn vijver waar ik in vis..Waarschijnlijk denkt iedereen er weer anders over..
. ophrah schreef:Citaat:Upgrade, wat ongelukkig wel een goeie leek me..
Hoezo was Upgrade ongelukkig??![]()
Ik ben al sinds vrijdag op zoek naar de uitslagen maar kan dus niks vinden over Upgrade???
. martichr schreef:livvy schreef:Die Verdi is inderdaad goed op weg! Ik ga hem in Goes bewonderen..
Smaken verschillen zullen we maar zeggen...ik vond het niet bewonderenswaardig wat hij liet zien. Springen kan hij, maar ik zou nooit een hengst gebruiken die zo waardeloos loopt... een duikboot is er niets bij..
En ja dan moet je er wat kosten voor over hebben
... 
marcolemar schreef:Dat vind ik dus ook. Vreselijk paard vind ik dat.... Hoe krijg je die ooit verzameld???
ophrah schreef:Ik ben wel blij dat Upgrade dan toch een goeie indruk maakte ondanks die balk. Want mijn merrie is drachtig van hem..
;alhoewel het natuurlijk wel leuk is als ze het goed doen in de sport
missK schreef:in de L ben ik wel benieuwd naar Valdez... heb toch het idee dat ie wel constant blijft presteren...? kan niet wachten hem in Den Bosch te zien
en hoe was de rest van het M, dus die onderaan bungelde? Terecht?
Is er nog iemand met foto's ???
)
Pascha schreef:Wat heeft die Samba hit een vreselijk zwabberend achterbeen.