Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haan schreef:Weet iemand hoe het is afgelopen met die jongen die een (sheraton x goodtimes?!) voorbracht? Ik hoorde gister dat hij een klap van die hengst vol op zijn hoofd (ja met de ijzers.....) heeft gehad en dat het niet zo best leek.
Nog een jaar dan moeten de voorbrengers ook een cap op ....
MissHIS schreef:haan schreef:Weet iemand hoe het is afgelopen met die jongen die een (sheraton x goodtimes?!) voorbracht? Ik hoorde gister dat hij een klap van die hengst vol op zijn hoofd (ja met de ijzers.....) heeft gehad en dat het niet zo best leek.
Ja wat een hufter van een hengst was dat zeg! Hij kreeg vol een klap in zn gezicht, volgens mij kwam het precies op zijn jukbeen. Bloedde enorm in elk geval.
.
! MissHIS schreef:De Regino was inderdaad net een ruintje, zo eentje had ik er zelf niet voor gedaan.

)

haan schreef:
Weet iemand hoe het is afgelopen met die jongen die een (sheraton x goodtimes?!) voorbracht? Ik hoorde gister dat hij een klap van die hengst vol op zijn hoofd (ja met de ijzers.....) heeft gehad en dat het niet zo best leek.
!