Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammie schreef:Nu de rest nog van de rapporten
Overigs dit jaar zijn de dressuurhengsten toch wel in de gunst, vorige jaren was dat wel anders.
Jan_VT schreef:
Maaaaaar euh... de beknopte verslagen worden beknopter en beknopter! Ik wacht af tot de volledige er zijn.
CGJ12 schreef:Jan_VT schreef:
Maaaaaar euh... de beknopte verslagen worden beknopter en beknopter! Ik wacht af tot de volledige er zijn.
In het geval van Uptown mankeerde er ook niks aan de veulens, Dan kan je kort zijn.....
Dat wordt dus massaal met Uptown dekken in 2007.........
ceasario schreef:Ik vind persoonlijk dat hij meer bloedmerries mag hebben wil je niet strakst van die statische kasten krijgen.
Verder geeft hij een type door met de ronde kont van Ubis lengte en
voor 99% een sterke lendenpartij met breedte in het front.
Vroeger heb ik de afst, van Kennedy gezien ,wat platter in het kruis en minder lengte.
De grootste mislukkeling was de "inteelt-lijnenteelt" op Ferro ( de Osmium)
wat een schijthaasje.
Jan_VT schreef:Maaaaaar euh... de beknopte verslagen worden beknopter en beknopter! Ik wacht af tot de volledige er zijn.
Sammie schreef:Jan_VT schreef:Maaaaaar euh... de beknopte verslagen worden beknopter en beknopter! Ik wacht af tot de volledige er zijn.
Ik dus ook
ceasario schreef:Ik vind persoonlijk dat hij meer bloedmerries mag hebben wil je niet strakst van die statische kasten krijgen.
Verder geeft hij een type door met de ronde kont van Ubis lengte en
voor 99% een sterke lendenpartij met breedte in het front.
Vroeger heb ik de afst, van Kennedy gezien ,wat platter in het kruis en minder lengte.
De grootste mislukkeling was de "inteelt-lijnenteelt" op Ferro ( de Osmium)
wat een schijthaasje.
CGJ12 schreef:Hoe bedoel je?
Of wilde je DEZE WEEK nog een merrie dekken..... ?
Bucephalus schreef:Vergeet ook niet die goed uit de borst komende mooi naar boven gewelfde halzen met kapje erop, expressieve kopjes, mooi gelegen schouderpartijen en correcte beenstanden, tenminste van opzij gezien (my point of view).
Rhythm schreef:Nu Johnson en Unaniem ook nog een mooi rapport dan kan ik helemaal gaan zweven
Sjuimpje schreef:Rhythm schreef:Nu Johnson en Unaniem ook nog een mooi rapport dan kan ik helemaal gaan zweven
Dan had je met Gribaldi moeten dekken
Alanta schreef:Leuke veulens, Belisa had er niet misstaan, Saartje1!