Labine schreef:Een 3 jarige wordt trouwens geen keur op de merriekeuring lijkt me nl erg jong.
Wel hoor, voorlopig keur. Maar dan kunnen ze in oktober de ibob doen en kunnen ze met 3 jaar Keur/Elite zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Labine schreef:Een 3 jarige wordt trouwens geen keur op de merriekeuring lijkt me nl erg jong.
Citaat:Laat het even duidelijk zijn een goed paard is bij niet te koop en al zeker niet voor 10000 euro dit is nl een schijtbedrag in verhouding tot de verkoopprijs van een echt goed paard ( ja dan heb ik het niet over een gewone of simpele bok
Citaat:Tarniska = Havel x Adios x Symphonie x Grandseigneur ,Jamaica = Caritas x Pretendent x Thorn x Krawall.
.Viennanova schreef:
@Labine: Zag je andere topic net ook....moeten wij je nu gaan vertellen wat voor geweldig materiaal je heb? Met uitspraken van '10000 euro is een schijtbedrag' kom ik echt niet kijken bij je spul...Ik verwacht dan veel geschreeuw en weinig wol.
Viennanova schreef:Noem mij een simpele boerentrien, maar......ik verwacht voor 6000 euro gewoon een exterieurmatig net, en goed bewegend paard! Die vindt je wel, bij de boer in de wei, of bij een fokker op stal. Een bovengemiddeld goede, heb ik het dan over.
Kijk, je moet natuurlijk niet naar een handelsstal gaan, waar ze de prijs standaard verdubbelen en voor een veredelde shet nog 9000 euro durven te vragen. Maar dan issie wel mooi geschoren en heeft ie witte bandages om, natuurlijk.
(sje, 10000 euro voor een peerd, moet er niet mee aankomen thuis...dan mag ie wel gouden hoeven hebben...)
@Labine: Zag je andere topic net ook....moeten wij je nu gaan vertellen wat voor geweldig materiaal je heb? Met uitspraken van '10000 euro is een schijtbedrag' kom ik echt niet kijken bij je spul...Ik verwacht dan veel geschreeuw en weinig wol.
Marijkeeee schreef:een driejarig niet nee, veel te duur, maar voor een paard die al wat gedaan heeft en veel belovend is, oké maar anders echt niet.
whahah 
laat ze maar dokken wanneer ze hem willen hebben 
Ben benieuwd of we die ene man ook weer tegenkomen in Gorredijk.
we hebben gewoon 1 echt super goed springpaard, iedereen is er lovend over, was bijna verkocht, maar toch niet door gegaan, vind het echt niet erg
ik heb er een super fijn springpaard aan en we leren beide heel veel van elkaar
. Maar goed, die discussie had ik al een weekje eerder per pm met Labine
. 

! suepergirl schreef:Maar wie koopt die paarden dan wel zo duur?![]()
![]()
. Anoukie schreef:Mensen die niet opkijken van 10.000 euro meer of minder op de bankrekening.
Als ik een paard in pensionstalling heb, is de helft aan jaarlijkse kosten al heel royaal gerekend.
Als ze mij zoveel per jaar zouden kosten dan was ik gaan tafeltennissen.