Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als ze geen vocht maakt mag ze morgen mee naar huis. Finally
 als ze geen vocht maakt mag ze morgen mee naar huis. Finally                                                         

Ik had gisteren een bijleespost gemaakt maar mijn gsm blokkeerde ineens dus alles was weg
  Ik had gisteren een bijleespost gemaakt maar mijn gsm blokkeerde ineens dus alles was weg   Dus nu een 2de poging op de laptop
 Dus nu een 2de poging op de laptop   
  En het klinkt heel hoopvol voor Zilver gezien haar gedrag
  En het klinkt heel hoopvol voor Zilver gezien haar gedrag   Fijn ook dat de gastmerrie ook netjes drachtig is geraakt.
  Fijn ook dat de gastmerrie ook netjes drachtig is geraakt. 

Ben je er al uit of Nigrante gedekt wordt?
 Ben je er al uit of Nigrante gedekt wordt? Leuke haflinger. Zou ook leuk zijn om volgend jaar 2 veulens tegelijk te hebben.
 Leuke haflinger. Zou ook leuk zijn om volgend jaar 2 veulens tegelijk te hebben. Hier staan ze moet een maand al 24/7 buiten. En met dit weer gaan ze al met 1,5.-/2 weken voltijds naar buiten.
 Hier staan ze moet een maand al 24/7 buiten. En met dit weer gaan ze al met 1,5.-/2 weken voltijds naar buiten. Vooral Tony vind ik erg gaaf
  Vooral Tony vind ik erg gaaf   

Ga je aurora ook dekken nog?
  Ga je aurora ook dekken nog? Hopelijk worden ze vlot drachtig en moet je niet te vaak op en af dit seizoen
 Hopelijk worden ze vlot drachtig en moet je niet te vaak op en af dit seizoen Dus die gaan in de stal met hun kont naar de deur, schot erachter en praam erop.
 Dus die gaan in de stal met hun kont naar de deur, schot erachter en praam erop. 

Ik duim zo hard voor Zilver, hopelijk is het geslaagd
 Ik duim zo hard voor Zilver, hopelijk is het geslaagd 

Super dat ze klaar zijn! Nu maar die lange dagen wachten
 Super dat ze klaar zijn! Nu maar die lange dagen wachten 

Zo benieuwd. Iedereen zegt hier drachtig maar ik durf het nog niet te geloven
 Zo benieuwd. Iedereen zegt hier drachtig maar ik durf het nog niet te geloven  

dus volgend jaar een (hopelijk bont) vol broertje of zusje voor Vaiana
 dus volgend jaar een (hopelijk bont) vol broertje of zusje voor Vaiana  

Mer1980 schreef:Rapunzel is vanmorgen ook weer drachtig gescanddus volgend jaar een (hopelijk bont) vol broertje of zusje voor Vaiana

Maribor schreef:Leuk te lezen, alle merries met hun gedragsveranderingen!
Ik merk nog weinig aan de mijne verder.
Spannend Kabayo. Binnenkort weet je meer of het gelukt is
W.b. scannen: (heel verhaal) vroeger ging mijn kerel ook zo achter het paard staan, als de eigenaar zei dat het kon. En dan kon hij weer door, want altijd druk, en wilde geen heisa met de klant. Want ook dat gebeurt. Dito voor koeien.
En heeft regelmatig een oplawaai gehad of net vermeden. Zijn collega is zo in de milt getrapt en ternauwernood overleeft. Andere collega een trap in de ballen... Het blijft een risicovol vak. Te vaak zeggen mensen: kan wel hoor.
Maar een trap gebeurt vaker dan je denkt, als je de hele dag achter beesten dingen staat te doen die ze niet leuk vinden, en als hij verkeerd terecht komt heb ik een man thuis die invalide is... voor een ander is het maar 'de veearts'. Maar voor mij de vader van mijn kinderen die zijn lijf en leden riskeert.
Enne, ik maakte me vroeger ook niet zo druk om de veearts. Het was zijn vak dacht ik zo
Ah, de hengst. Het is een Franse hengst uit de endurance

alleen die van mij ziet er uit alsof ze wat verder is (grasjes komen er goed bij zullen we maar zeggen)
 alleen die van mij ziet er uit alsof ze wat verder is (grasjes komen er goed bij zullen we maar zeggen)