Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalMelyn schreef:Welsh cob wordt het voor mij niet. Ik ken er zelf ook geen een waar ik weg ben van het karakter, allemaal doordrammers. Ze zijn overigens wel veelzijdig.
Bij het New Forrest lopen wel leuke pony's maar niet mijn type pony over het algemeen.
Ik zou toch bij het welsh willen blijven, dus sectie B (twijfel), NWR of WPBR. We gaan het meemaken, het komt vanzelf. Vaak zie ik een hengst en denk dan meteen, dat is hem. Ik ga nog bij de verrichtingen kijken en uiteraard wacht ik de HK in februari af. Maar ik mag graag iets oudere hengsten gebruiken of iig een die al wat kan laten zien.
Heel af en toe kijk ik met een schuin oog naar de Duitse rijpony maar vaak vind ik ze te grof en/of groot hoofd hebben. En zeker met Oife hoeft er geen stevige op, ze is zelf al een tank en hoofdje mag chiquer. Maar er lopen wel een paar goede rond.
StalMelyn schreef:Daarnaast wordt de keuze dan ook zo groot. Door binnen het welsh te blijven is er ook al keuze zat. Eerst maar even kiezen of ik voor een volle B ga of richting rijpony. Want bij dat laatste hoef ik ook niet meer naar de sectie B te kijken en valt er ook weer een hele rits opties af.
LaDonna75 schreef:Hey heb je hem gevonden? Super! Ik ben heel benieuwd.
StalMelyn schreef:De gekozen hengst is net kampioen 4 jaar en ouder geworden!
[ Afbeelding ]
Nu mag hij meedoen aan het sectiekampioenschap