Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaDonna75 schreef:Omdat hier ook mensen met een groot netwerk :
Gezocht voor mijn dochter van 9 jaar en 1,40m: een leuke kinderpony, stokmaat zo tussen de 1,25-1,40m en braaf te rijden. De pony moet geschikt zijn voor een ruitertje dat de basis wel kent, maar eerder lief dan brutaal is met rijden.
geboden: een zeer goed thuis bij ons aan huis, met dagelijks weidegang en gezelschap van mijn andere pony's.
Leeftijd, kleur en geslacht minder belangrijk dan braafheid.
Normale prijsklasse.
LDRD schreef:Omdat we het gisteren over de grootte van de 2 jarigen hadden, even een foto van vandaag van Parel met de baas. Alles draait bij Parel om mensen mensen mensen
. De andere wilde niet op de foto, die vindt eten veel belangrijker
.
[ [url=m/szhwNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
absque_dubio schreef:Fokker321 op welke manier bedoel je dat? Connemara combineren met wat anders of? Ik zie connemara’s als veelzijdige pony’s, maar ik hoef ze niet in ‘mijn lijntje’ te hebben nee.
lailapri schreef:Mocht iemand nou een leuk hengstje weten tot en met d maat voor de dame met een hele goede stap, draf met wat meer zweef/lossigheid en een nuchter karakter (pony is erg lief maar vind dingen snel moeilijk/spannend), hou ik me aanbevolen. Binnenkort eens foto's maken.
Fokker321 schreef:LDRD schreef:Omdat we het gisteren over de grootte van de 2 jarigen hadden, even een foto van vandaag van Parel met de baas. Alles draait bij Parel om mensen mensen mensen
. De andere wilde niet op de foto, die vindt eten veel belangrijker
.
[ [url=m/szhwNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oohhh !!![]()
Hoe groot is Parel nu ?