Foto van Yvonne
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
odessa96 schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen! Ik ga waarschijnlijk donderdag even kijken, wilde heel graag vrijdag gaan want dan loopt een halfbroer mee van mijn merrie, maar helaas kan ik dan niet.
Mocht iemand foto's willen maken, heel graag! Het is een Tango x Ferro x Roemer
janderegelaa schreef:Pletje123 schreef:Alexandro x Victorie
Koss x Satelliet
Nassau x Satelliet
Negro x Elegant
Wynton x Zep
Westenwind x Bazuin
Dat was het geloof ik
Als ze de Wynton doorlaten op zn afstamming hadden ze mijn Alexandro P net zo goed kunnen laten komen
[***] schreef:Ik vond de Wynton collectie vorig jaar indrukwekkend, meer massa dan je van die hengst zou verwachten...
Heb ook met een jonge Wynton gedekt. Maar idd niet om een Gelderse te fokken.
Maar ik vind het nogal een verschil of een paard alleen een Gelderse vader heeft en verder bijv. Duits gefokt is of dat er een rijpaardvader is gebruikt op een goede Gelderse moederlijn. Qua gelderse fokkerij heeft 2e toch echt mijn voorkeur. En de afstamming, eerst maar eens zien wat er voor paard staat. Maar hij zal het idd wel moeilijk krijgen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de Nassau, uit welke merrielijn komt die, Tilde's?
Nikka schreef:426 Quaprice Z x G.Ramiro Z vandaag als dressuurhengst?
daffie1986 schreef:Wij gaan misschien vanavond al die kant op, ze voorspellen sneeuw vanuit het westen dus waarschijnlijk beter om vanavond al die kant op te rijden. We moeten dan voor 10 uur vanavond er zijn en dan kan het paard een box in, wij mochten gebruik maken van de slaapzaal maar dat wordt waarschijnlijk gewoon een hotel.
[***] schreef:Ik vond de Wynton collectie vorig jaar indrukwekkend, meer massa dan je van die hengst zou verwachten...
Maar ik vind het nogal een verschil of een paard alleen een Gelderse vader heeft en verder bijv. Duits gefokt is of dat er een rijpaardvader is gebruikt op een goede Gelderse moederlijn. Qua gelderse fokkerij heeft 2e toch echt mijn voorkeur. En de afstamming, eerst maar eens zien wat er voor paard staat. Maar hij zal het idd wel moeilijk krijgen
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de Nassau, uit welke merrielijn komt die, Tilde's?
daffie1986 schreef:daffie1986 schreef:Wij gaan misschien vanavond al die kant op, ze voorspellen sneeuw vanuit het westen dus waarschijnlijk beter om vanavond al die kant op te rijden. We moeten dan voor 10 uur vanavond er zijn en dan kan het paard een box in, wij mochten gebruik maken van de slaapzaal maar dat wordt waarschijnlijk gewoon een hotel.
Net telefoon maar we we vertrekken om 04.30 U uit Alkmaar morgen.
janderegelaa schreef:[***] schreef:Ik vond de Wynton collectie vorig jaar indrukwekkend, meer massa dan je van die hengst zou verwachten...
De moederlijn van Wynton is Matador x Rubinstein, hartstikke Duits...
janderegelaa schreef:daffie1986 schreef:Net telefoon maar we we vertrekken om 04.30 U uit Alkmaar morgen.
Nou, ik liet mn paard liever daar een nachtje slapen. Nu heeft ie 150 km in de benen bij de eerste bezichtiging. Dat is nooit in zijn voordeel.
Pletje123 schreef:janderegelaa schreef:De moederlijn van Wynton is Matador x Rubinstein, hartstikke Duits...
De jonge hengst komt uit een Gelderse lijn. Daar doelt Janne op denk ik..