Ik zou het jammer vinden als de Wynton uit de moeder van Ampere niet aangeboden wordt voor het VO. Maar aangezien hij naar het buitenland is verkocht is het ijdele hoop denk ik dat hij hier een jaar ter dekking komt.
cvdw
Geplaatst: 02-04-12 00:22
ik vroeg me af waar de hengst expo ter dekking gaat staan en of hij dit jaar al beschikbaar is. weet iemand dat?
cjb
Geplaatst: 03-05-12 12:24
Zijn er nog ontwikkelingen. Of zijn ze er dit jaar mee gestopt????????
ik vind de don schufro erg interessant, was destijds ook erg gecharmeerd van zijn broer, misschien wel wat voor mijn Toos, al zit te kans erin op een te zwaar veulen.
Op stand vind ik die Casall gewoon de knapste knol Maar de Johnson vind ik van de dressuurpaarden de mooiste op stand. Had alleen ff wat meer wind onder door moeten kunnen waaien... Maar dat is tenminste een beetje paard. Vind de Zhivago ook aansprekend.
Poeh, de Zhivago en de Johnson mogen ze morgen af komen leveren. Prachtig! Was op de filmpjes erg gecharmeerd van de LL, meer dan nu op foto's. De Ampère vind ik behoorlijk tegenvallen op deze foto's
Waar is dat precies? Is dat langs de nieuwe weg van Ommen naar Hardenberg? Dat is iig wat googlemaps zegt. Dat is wel zo dichtbij, daar kan ik nog op de fiets naartoe, dan kan ik natuurlijk niet thuisblijven.