Prima geld, maar als je de 5500 euro dekgeld eraf trekt... Het EK heeft niet meegeholpen denk ikIk wacht op de Charmeurs, die worden vast duur.
Ja dat bedoel ik, trek het dekgeld en de andere onkosten er eens af.......................Ben benieuwd naar de jazz x fürst heinrich en natuurlijk ook naar guess who maar dat duurt nog even volgens mij.
Hier kun je het live volgen, maar is niet zo goede kwaliteit, loopt bij mij ook vaak vast.http://www.uhorse.nl/stream_preview.asp ... ream_id=71
Even een korte update, t is heerlijk weer presentatie liet guess zich goed zien, veel belangstelling dus even duimen nog
Wat een enorme bedragen tellen die mensen neer voor een VÉULEN, poeeh!!! ben benieuwd wat Guess Who gaat doen.
Es ik duim! Me laptop werkt alleen niet mee kan het ook op mijn foon zien. Ze.waren net pas bij nr 31 klopt dat?
lesilla schreef:Ja inderdaad, en met onkosten eraf heb je nog 3000 euro over mooi verdient Ik bedoel... Zoals 35.000 voor die ene. Ik kan dat echt niet bekijken aan een veulen.
pff wat een bedragen, met een veulen kan nog zoveel gebeuren...essiesilly ik duim voor je! je hebt wel een prachtig veulen...
Hier is ook nog een topic over de veulenveilingen, misschien dat we daar de andere veulens kunnen bespreken ? Is wel zo leuk denk ik ![EV] veulenveilingen 2011