Toch wel heel leuk voor mijn merrie als een hengst zo dichtbij in het stammetje word goedgekeurd.
Er is natuurlijk uit die merrielijn en fokfamilie al best veel goedgekeurd. Maar zo dichtbij nog niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silvesters schreef:Elisa2 schreef:Silvester:de romprichting is neerwaarts op stand,hij waardeert zich wel op in beweging.Jazz nakomelingen kunnen over het algemeen wel wat lengte in het lijf gebruiken,met name in de hals.
Ik ben het niet met je eens, misschien moet je even de foto op stand nemen en een liniaal of een blad papier er langs houden dat zie je dat hij opwaarts gebouwd is
Citaat:De hengsten met cat.no. 39 (Serano Gold x Michelangelo) en cat.no. 35 (Jazz x Welt Hit II) zijn door hun eigenaren teruggetrokken, en hebben inmiddels hun stal in Stegeren verlaten.
Elisa2 schreef:Silvesters schreef:Ik ben het niet met je eens, misschien moet je even de foto op stand nemen en een liniaal of een blad papier er langs houden dat zie je dat hij opwaarts gebouwd is
Ook als ik dat doe blijf ik zien dat zijn romprichting neerwaarts is, maar goed kan zijn dat je het er niet mee eens bent.Meningen verschillen natuurlijk altijd.
Natasja: ik ben heel benieuwd,duim voor je!
Charly1989 schreef:@ double: Meestal als ze door de eigenaren worden teruggetrokken, komt dat doordat ze een negatief advies hebben gehad van de jury.
Als eigenaar kan ja natuurlijk je hengst terugtrekken wanneer je zelf al begint te twijfelen.
yvonnepuntnl schreef:TICKELS schreef:Ik ben even benieuwd, wie zijn er morgen aanwezig bij het eindexamen?
Zijn er ook mensen die de oudere hengsten na die tijd gaan bekijken?
Ik probeer er om 9 uur te zijn en blijf waarschijnlijk ook bij de oudere hengsten.