Hier weer even een snelle update ( zit in de nachtdienst, dus mag zo weer aan de bak...
) vanuit de ziekenboeg.Helaas kon er meer op de lijst. Edje heeft drukplekken opgelopen van het verband. Ben erg voorzichtig geweest met verbinden, en heb het om de dag vervangen ( soms zelfs elke dag als ik dacht dat het niet meer goed zat), maar dit heeft helaas niet geholpen.
Gevolg: 1 gigantisch dikke knie en onderbeen, flink overvulde pezen en veel pijn... Zit nu ook een flinke wond op zijn haakbeen. Heb weer een kleine foto update gemaakt, van de wond, dikke been en drukplek.
https://picasaweb.google.com/sannemadel ... vember2011
De wond aan de voorkant van het been ziet er gelukkig heel goed uit! De onderkant groeit al mooi dicht, en tot nu toe geen wildvlees. Ben druk aan het smeren om dit te voorkomen, dus hopelijk helpt het

Nou tot snel weer!
(en dan doe ik m'n ogen maar even dicht als ze d'r idiote 2 minuten heeft en alles omploegt...) Dat en zelf nog wat alerter dan normaal zijn op gekke uitspattingen van haar (en consequent corrigeren en belonen) maakt het allemaal wel goed te hebben.
een mannetje was aan de buitenwand van de binnenbak bezig en maakte steeds plots geluid, met hand veranderen schrok ie daarvan en sprong naar rechts weg en ik ging rechtdoor, oeps! Niet bezeerd gelukkig haha flapdrol, hij stond 5 meter verder stil. T is met rijden verder n heerlijk paard met voldoende dosis looplust, hij probeert echt met je mee te denken. En stalgenoot heeft op m gereden en was er helemaal weg van haha, altijd leuk om te horen! Zij gaat m op zaterdag rijden. Mn instructrice heeft er gisteren op gereden en zei ook nog dat ze m heel fijn vindt
wilde eerst in t nieuwe jaar gaan starten maar hij gaat zo hard vooruit dat ik denk ik met t indoor seizoen ga beginnen. Was mn instructrice t ook mee eens