ceasario schreef:Het probleem als dat er zou zijn vind ik te ver gaan..
In de bocht dient het normaal te zijn dat hij zijn achterbeen in het middelpunt naar binnen plaats.
Heb je een ober een dienblad met 10 liters bier aan de rand zien vasthouden..?
Hij zet het inderdaad naar binnen . maar dat zou niet gebeuren wanneer hij voor langer onderweg is ..zoals ik al eerder opmerkte.
Hij doet dit mijn inziens om de voorvoet te ontwijken..
ik snap wat je bedoelt, maar toch zie ik het als uitzwaaien achter, en ik mis toch een stukje onderkomen. Durf niet te zeggen of dat is omdat hij achter niet kan, of voor niet weg komt. (erbij meenemend, dat die het beste stukje van het half uur is, dat hij gister is gereden daar)
Ik zie wat ik zie, en dat is puur wat dit paard toont op dit moment, als (nog behoorlijk) jong paard, zowel aan de hand als onder het zadel. En ik ga er vooralsnog van uit dat
Nou niet mijn woorden anders proberen te draaien dan dat ze bedoeld zijn...
Zeker, ze kunnen ook een mindere dag hebben (spierpijn/groeipijn/wat dan ook). Ik moet daar ook bij zeggen dat het kortere draven mij opviel op het filmpje van gister, niet eerder, terwijl ik hem 3x eerder heb gezien de laatste paar maanden, dus wellicht is het inderdaad een mindere dag geweest. Ik ben van plan om de 25ste weer te gaan, ben benieuwd hoe hij dan is.
En dan ook nog doorzitten...