KMF schreef:Ja is ook helemaal niet verkeerd. Maar eigenaresse wilt er mee dressuren. Dus vragen wij ons af, als we daarheen gaan voor keuring (laten we even zeggen, we halen geen ster, daar moeten nog wat spieren enz voor gekweekt worden en misschien kan er dan ooit een ster gehaald worden haha dusja) dan staat ze als gelders paard ingeschreven.
Hoe gaat dat dan met wedstrijden enz straks? Beetje jammer als je daarom dan "meer moeite" of iets zou moeten doen...
Dus wat zijn dan de voordelen/ nadelen aan welke keuring...lastiggg
Als het paard Gelders geregistreerd staat ondvindt je daar geen nadelen van. Het paard anzig veranderd er tenslotte niet door.
Ik heb met de moeder van mijn paard wedstrijden gestart en ik ben met 2 vingers in mijn neus van zadelmak maken naar M +3 gerdeden
Het einge wat je kan overkomen is dat als je zegt dat ze gelders is dat mensen af en toe zeggen dat ze niet van Gelders houden.
Tja...
(echt waar hoor...is mij over komen. Ben aan het losrijden en mensen stonden echt te kwijlen. O wat een mooi paard...wat een geweldig dier....Wat is de afstamming? O Gelders...ie!! Daar hou ik niet van...maar ik ben nooit benadeeld door een jurylid...echt nooit)