s0173957 schreef:Goed, ik denk niet dat de uitspraak van een rechtszaak moet dienen om al of niet gelijk te krijgen in deze discussie.
Het is gewoon zo dat er meerdere mensen al melding hebben gemaakt van een Johnson met wat problemen. Net zoals het onomstotelijk bewezen is dat hij sportpaarden geeft.
De röntgenologische problemen die ik hier lees kan ik zelf dan weer niet onderschrijven, de 2 die ik heb gehad en nog wel enkele andere die ik ken, waren perfect op de foto.
En misterA, Vivaldi won ook elke HC tegen Johnson... maar wie heeft het uiteindelijk in de sport en in de sportfokkerij gedaan?
Een hengstenlijn heeft Johnson helemaal niet nagelaten, integendeel, maar als je nu ziet hoeveel hij terugkomt in de moederlijn heeft hij ook in de verdere vererving wel z'n stempel gedrukt.
Voor een simpeler karakter ben je idd bij Vivaldi aan het betere adres, dus voor de grote groep aan basisruiters, die zijn mss beter af met een V-tje dan met een J-tje...
Helemaal mee eens. De Vivaldi’s zijn ook mooier in type. Ik had Vivaldi ook graag nog eens willen gebruiken maar de kosten en de lage vruchtbaarheid nu hebben me tegen gehouden.