Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xPenny schreef:xAnnouk schreef:Veulen gaat goed is ontzettend bij getrokken en groeit als kool.
Ik zoek toch wel iets meer maat in alles qua hoogte en lengte. Een hengst die wat lef heeft maar wel nuchter. De merrie is er een als je als ruiter overtuigt doet en springt ze alles. Maar ze kan soms te veel bezig zijn met de omgeving/ril. Voorbeen mag iets beter daar ze soms over haar schouder durft te springen.
Dominator?
Geeft lengte en lef, nuchter type paard maar onwijs gaaf boven de sprong.
Wel richting het stuggere type paard, maar mocht je een sensibele merrie met bloed hebben, goed te combineren denk ik.
Anders D’aganix een optie, lagere prijsklasse maar nog niet veel bewezen.
Heb zelf een D’aganix aan de voet lopen, 9 mei wordt ze twee jaar en meet al 1.68cm
Haar moeder zelf is maar 163. Dus geeft wel veel lengte mee.
Charisma schreef:Mieke: hoe gaat 't met 't veulen?
Mieke schreef:Charisma schreef:Mieke: hoe gaat 't met 't veulen?
Helaas niet zo goed. Ze is vandaag opnieuw geopereerd, want ze belastte het been minder goed dan gister en haar temperatuur was ook nog hoog. Er zat nu meer pus en troep in het gewricht dan de eerste keer opereren, dus dat is niet zo fijn. Ik ben heel benieuwd hoe het morgen met haar is. Hopen dat het dan de goede kant op gaat.....
Revali schreef:Wat vinden jullie van die hele hype rondom Chacco blue? Men zegt dat Italië vol zit met Sperma van Chacco en ik zie ook heel veel veulens geboren van ChaccoWaarom kun je het niet gewoon normaal krijgen? Is het een stunt? Zeggen dat ie bijna niet meer te krijgen is?
Revali schreef:Wat vinden jullie van die hele hype rondom Chacco blue? Men zegt dat Italië vol zit met Sperma van Chacco en ik zie ook heel veel veulens geboren van ChaccoWaarom kun je het niet gewoon normaal krijgen? Is het een stunt? Zeggen dat ie bijna niet meer te krijgen is?