Novel wat een rotnieuws…. Ik duim mee
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Jeetje 11 pagina,s ofzo bijgelezen sinds 29 juni .
Was even niet online. We zouden 30 juni paar dagen naar Duitste eifel op vakantie.
Maar daar aangekomen konden we naar huis.
Kreeg een heel heel slecht telefoontje .
Mijn ex man ( waar ik gewoon goed mee bevriend ben gebleven ) vader van 2 kinderen onze zoon van 16 en dochter van 18 . Is plots overleden . Hij was al even aan t tobben met long problemen maar t leek onder controle en t was onder behandeling . En dan komt dit bericht heel heel heel hard binnen.
Ineens ben je echt alleenstaande mamma . En heb je je achterban voor overleg niet meer .
Mijn dochter heeft zowat de hele uitvaart in elkaar gezet qua toespraak .
Zo enorm knap van die meid .
Nouvel schreef:Super Dorien, haar eerste butienritje!
Audesta ook lekker even buiten geweest weer, lekker wel even frisse neus!
Echo was niet heel positief, sesamschede was heel flink gevuld met vocht, er leek ook wat beschadiging aan een bandje te zitten maar dat kon ze door het vocht en de beursheid nog niet helemaal goed zien.
Hij heeft het in ieder geval heel flink verzwikt/verdraaid.
In ieder geval 6 weken rust, pijnstillers en 3x per dag 10 min. stappen en over 2 weken weer echo als het vocht wat weg is. Als er dan niet echt beschadigd is wordt het ingespoten en anders wordt het waarschijnlijk opereren.
Afwachten dus nog maar even en voorlopig uitgereden…
Nouvel schreef:Super Dorien, haar eerste butienritje!
Audesta ook lekker even buiten geweest weer, lekker wel even frisse neus!
Echo was niet heel positief, sesamschede was heel flink gevuld met vocht, er leek ook wat beschadiging aan een bandje te zitten maar dat kon ze door het vocht en de beursheid nog niet helemaal goed zien.
Hij heeft het in ieder geval heel flink verzwikt/verdraaid.
In ieder geval 6 weken rust, pijnstillers en 3x per dag 10 min. stappen en over 2 weken weer echo als het vocht wat weg is. Als er dan niet echt beschadigd is wordt het ingespoten en anders wordt het waarschijnlijk opereren.
Afwachten dus nog maar even en voorlopig uitgereden…
Zinzi_jewel schreef:Jeetje 11 pagina,s ofzo bijgelezen sinds 29 juni .
Was even niet online. We zouden 30 juni paar dagen naar Duitste eifel op vakantie.
Maar daar aangekomen konden we naar huis.
Kreeg een heel heel slecht telefoontje .
Mijn ex man ( waar ik gewoon goed mee bevriend ben gebleven ) vader van 2 kinderen onze zoon van 16 en dochter van 18 . Is plots overleden . Hij was al even aan t tobben met long problemen maar t leek onder controle en t was onder behandeling . En dan komt dit bericht heel heel heel hard binnen.
Ineens ben je echt alleenstaande mamma . En heb je je achterban voor overleg niet meer .
Mijn dochter heeft zowat de hele uitvaart in elkaar gezet qua toespraak .
Zo enorm knap van die meid .
Elisa2 schreef:Is het een blessure aan de ringband? Hoop het niet voor jullie..want dat is echt een k. blessure. Wat een tegenslag zeg..![]()
Dankjewel Tarzan.
Dorien66 schreef:Elisa2 schreef:wat een leuke foto..zijn dat allemaal jonkies?
De Haflingers in ieder geval niet. De tweede van links is ook 4, de meest rechtse weet ik niet...