Het Dikke Buiken Topic 2026

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Balko

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:14

Gefeliciteerd butengeweun, wat een leukerd, en mooie tijd! Wel raar dat de merrie niet perste, enig idee waarom?

Vannacht is AM aan de beurt vind ik!

Hier gaat het ook de goede kant op!
Veulen is fit en mest word beter.
Merrie is ook fit en zwelling zakt steeds verder naar voren onder de buik. Echt zucht dus…
Hopelijk loopt het met een sisser af en heeft het me alleen weer 10 jaar van mn leven gekost haha.

Pfff veulen nummer 11 is dit maar nog nooit zoveel ellende gehad…. Gelukkig is het veulen nu ruim 7 weken oud en al wat sterker.

Afbeelding

Ania

Re: Het Dikke Buiken Topic 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:52

Gefeliciteerd butengeweun! Gelukkig goed gehandeld! Laten we hopen dat de nageboorte ook snel nakomt

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 39 min geleden

Balko, fijn dat alles weer beter gaat. Geen idee is wel een maiden maar ze deed echt niets tot heel weinig.

Vicome, hier wel duidelijk verschil gemerkt naar het einde hoe ze waren maar ik zou gewoon laten scannen dan weet je het zeker.

Ik kan nu naar bed alle vinkjes gedaan. Nageboorte na 2 spuiten er gelukkig af. Morgenochtend komt de da even puzzelen of de nageboorte heel is. Kwam aan het begin al een stukje af en nu pas het grote stuk.

Am hopelijk is jou veulen er ook eindelijk is.