besita schreef:Ja vond ik altijd een heel toffe hengst ,lijkt ook een heel fijn karakter te hebben en veel werkwilligheid
Ook heel rijdbaar denk ik
Zo ziet hij er wel uit.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charisma schreef:Cornado geeft dus vers, maar daar moet ik dus wel voor naar Warendorf (3.5u enkel)...dat lijkt mij een hele rit voor een merrie met een veulen van 1 maand aan de voet...Diepvries wordt wel verzonden...
Wat zouden jullie doen? Heeft iemand ervaring met de spermakwaliteit van deze hengst?
Charisma schreef:Oehlala: geen idee... denk om mensen te ontmoedigen om ermee te dekken en hem zo exclusiever te houden...Net even rondgebeld en de kwaliteit zou matig tot slecht zijn...dus misschien ga ik dan voor zijn volle broer, die staat op Z en geeft betere kwaliteit. En das maar 30min rijden
Charisma schreef:Oehlala: geen idee... denk om mensen te ontmoedigen om ermee te dekken en hem zo exclusiever te houden...Net even rondgebeld en de kwaliteit zou matig tot slecht zijn...dus misschien ga ik dan voor zijn volle broer, die staat op Z en geeft betere kwaliteit. En das maar 30min rijden