Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selene_p schreef:Bestia daar heb je gelijk ik. Een voordeel van kleine fokker zijn is dat je op den duur wel uniek bent / blijft in de meeste gevallen
besita schreef:Aan de andere kant is het ook wel zo dat
Waarom zou een jonge hengst die nog niets bewezen heeft wel 50 nakomrlingen of meer mogen verwekken en waarom
Zou een merriehouder geen 5 of 10 nakomelingen mogen produceren uit zijn goede merrie
Umeo schreef:besita schreef:Aan de andere kant is het ook wel zo dat
Waarom zou een jonge hengst die nog niets bewezen heeft wel 50 nakomrlingen of meer mogen verwekken en waarom
Zou een merriehouder geen 5 of 10 nakomelingen mogen produceren uit zijn goede merrie
Daar ben ik het absoluut mee eens. Ik bedoel meer dat op 1 merrie ze bv. Clinton en Heartbreaker gebruiken. Dat kan nooit beide 'passen'![]()
Het is echt puur voor het geld. Komt naar mijn mening weinig passie bij kijken.
besita schreef:Ik heb een Balou van dik 1.73 uit de Clinton ( 1.65 gok ik )
Dus ik dacht dat ik met maat niet echt moest inzitten
De Dourkhan schijnt een heel klein veulen te zijn( ik hoop dat het komt omdat ik een erg kleine draagmerrie heb meegekregen en dat ie de volgende weken gaat groeien als kool )
Maakt dat ik Utamaro al schrappen om te spoelen ..ze is nu gedekt van Comilfo plus om te spoelen maar wil haar daarna zelf dekken ( als ik van de eerste keer een embryo heb )
Dacht aan Uricas of Tangelo
Selene_p schreef:gefeliciteerd met de veulens.
Ik zou erco ook laten vallen denk ik.
een vraag voor de bezitters van Numero uno merries waar met welke hengst hebben jullie goede ervarigen o te kruisen met NU?
besita schreef:LB Convall vind ik zo'n gave hengst
Maar dat sperma was niets waard indertijd ( werd zelfs gezegd dat hij onvruchtbaar was )
Nu hij uit de sport is staat ie toch op de site van LB maar hij is wel gestationeerd in Frankrijk en moet dus van ginder komen
Iemand die al iets van ervaringenn gehoord heeft ?