Elisa2 schreef:,"Spectaculair" is wel de minst belangrijke eigenschap van een dressuurpaard.Ja, hij zelf was ook niet het meest spectaculaire paard op 2.5 jarige leeftijd..is alleen maar positief veranderd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elisa2 schreef:Ja, hij zelf was ook niet het meest spectaculaire paard op 2.5 jarige leeftijd..is alleen maar positief veranderd.
JeanneV schreef:Wat een bijzondere reactie en aanname.Elisa2 schreef:Ja, hij zelf was ook niet het meest spectaculaire paard op 2.5 jarige leeftijd..is alleen maar positief veranderd.
Daar verschillen de meningen over... ik vondt het altijd een goed paard, maar het duurde even voordat ik echt zag hoe bijzonder deze hengst was. Er zijn best wel wat mensen die zijn kwaliteit vanaf het eerste moment zagen, misschien heb jij gewoon wat minder zicht op een goed paard in een jeugdige jas.
JeanneV schreef:Elisa2 schreef:Ja, hij zelf was ook niet het meest spectaculaire paard op 2.5 jarige leeftijd..is alleen maar positief veranderd.
Daar verschillen de meningen over... ik vondt het altijd een goed paard, maar het duurde even voordat ik echt zag hoe bijzonder deze hengst was. Er zijn best wel wat mensen die zijn kwaliteit vanaf het eerste moment zagen, misschien heb jij gewoon wat minder zicht op een goed paard in een jeugdige jas.
[***] schreef:Mosh schreef:Dus we schrijven een sportpaard en vaderdier al af na zijn eerste jaargang op 9-jarige leeftijd?
Toto jr heeft al wel super nafok laten zien, meerdere jaargangen
Dus waar wil je met Total op wachten
janderegelaa schreef:Mosh schreef:Dus we schrijven een sportpaard en vaderdier al af na zijn eerste jaargang op 9-jarige leeftijd?
Als sportpaard niet. Als vaderdier wel. Net als o.a. Lingh.
Rex_Rolfo schreef:janderegelaa schreef:Als sportpaard niet. Als vaderdier wel. Net als o.a. Lingh.
Als je ziet dat Toto Jr al meerdere goedgekeurde zonen heeft (binnen en buiten het KWPN) en Total US zover ik zag niet één dan kan ik wel met de stelling van jdr meegaan.