Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Revali schreef:_lautje_ schreef:Dat mensen daar dan intrappen met 1,70m.
Maar Guus was wel een hele sympathieke
Dat komt omdat de 1.60m parcoursen soms worden uitgeschreven als 1.70m
_lautje_ schreef:Dat mensen daar dan intrappen met 1,70m.
Maar Guus was wel een hele sympathieke
s0173957 schreef:Dierenarts zei hier ook: 'sperma is er toch, zullen het maar proberen, maar hoop er niet op'.
Ze vielen van hun stoel bij het scannen op 18 dagen
Marijkeeee schreef:Jeetje zeg Eilander dat is geen goede reclame als ze dat doen want je kunt het gewoon overal terug vinden wat de werkelijke resultaten zijn. Mooi stom om het zo bij de veiling te promoten met niet de juiste prestaties.
rensju schreef:s0173957 schreef:Dierenarts zei hier ook: 'sperma is er toch, zullen het maar proberen, maar hoop er niet op'.
Ze vielen van hun stoel bij het scannen op 18 dagen
Ow jeetje ik heb zondag sperma afgezegd, omdat die nacht het ei ging springen. Sperma moest maandagochtend nog verzonden worden en dan zou eind vd middag insemineren te laat zijn..
Oehlala schreef:Umeo schreef:Veilingen blijven speciaal. Blijft natuurlijk wel een leuk lijntje!
Iemand de collectie van de youhorseauction gezien?
ja hoezo? loopt er een van jullie bij?
De mijne heeft nu eindelijk hars aan de spenen...... hopelijk is het vandaag zo ver!![]()
Marijkeeee schreef:Jeetje zeg Eilander dat is geen goede reclame als ze dat doen want je kunt het gewoon overal terug vinden wat de werkelijke resultaten zijn. Mooi stom om het zo bij de veiling te promoten met niet de juiste prestaties.
xAnnouk schreef:Oehlala, spannend!
Umeo, ik begrijp wat je bedoelt, dat zijn altijd lastige dingen. Dat heb ik bij andere veilingen ook wel dat ik denk is dit nu hoe ze echt springen of is hier photoshop/iets anders aan te pas gekomen. Ja zeg het maar..
Ik wilde toch even deze video delen
https://youtu.be/b8_mhMRSHAk
Wanneer geven jullie eigenlijk een veulen op voor een veulen veiling, of verkopen jullie liever via de "normale" weg ? En waarom wel/geen veulen veiling?