Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarabande schreef:Dat is een aparte hengst, maar moet die de verrichting niet eerst lopen???
Suzanne F. schreef:sarabande schreef:Dat is een aparte hengst, maar moet die de verrichting niet eerst lopen???
Ja ik dacht laat ik eens gek doen.![]()
Hij gaat najaarsverrichting lopen. Maar ik kon er mee dekken zei Joop dus ik waag de gok wel.
Suzanne F. schreef:Ja ik ben ook benieuwd. Ik had Vivaldi en Ampere op het lijstje maar beiden dekken erg veel dit jaar en als het goed gaat heb ik volgend jaar een wat uniekere.(of een reg. B veulen, maar goed das de gok)
Sjoert schreef:Nou, hopelijk is ze straks dragend Suzanne!
Suzanne F. schreef:Lotje wordt deze week geinsemineerd met Amazing Star, Flemmingh x Ferro x Donnerhall x Roemer.
misterA schreef:Nog even geinformeerd naar de dekvoorwaarden van eenzelfde geval, Apache.
500 euro bij dracht en 500 bij goedkeuring. Slimme jongens, die alle risico's bij de naieve fokkers leggen, die zo graag een exclusief veulen willen.
Alhoewel ik een Flemmingh x Ferro qua bloedvoering niet echt uniek vind.
Marijkeeee schreef:Vrijdag krijgen we te horen of onze Indorado drachtig is van Zapatero.. Zo niet dan proberen we een andere hengst met vers sperma..
Harinaatje schreef:Onze merrie (Neckar) is gister op 20 dagen gescand en drachtig!
Van Campbell VDL
zeanine schreef:Marijkeeee schreef:Vrijdag krijgen we te horen of onze Indorado drachtig is van Zapatero.. Zo niet dan proberen we een andere hengst met vers sperma..
Is er van Zapatero dan geen vers sperma??