Unravelation schreef:Zou iemand misschien willen kijken of er een Special D x Havel mee doet http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=73202 en een Oscar x Vincent?
Nee en nee
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Unravelation schreef:Zou iemand misschien willen kijken of er een Special D x Havel mee doet http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=73202 en een Oscar x Vincent?
Pascha schreef:Wilawander is super!! (de hengst zelf) Ik ben benieuwd naar Albaran xx. Sowieso benieuwd naar hoe de volbloeds het gaan doen in Ermelo.
Vandaag stond in de IDS dat ze niet meer hoeven vrij te springen en dat de oudere volbloeds niet onder het zadel hoeven. Dat is wel positief vind ik. Je kan ze nou eenmaal niet vergelijken met de dressuur- of springhengsten. En die vergelijking wordt wel altijd meteen getrokken. Zo zonde.
Pascha schreef:Wilawander is super!! (de hengst zelf) Ik ben benieuwd naar Albaran xx. Sowieso benieuwd naar hoe de volbloeds het gaan doen in Ermelo.
Vandaag stond in de IDS dat ze niet meer hoeven vrij te springen en dat de oudere volbloeds niet onder het zadel hoeven. Dat is wel positief vind ik. Je kan ze nou eenmaal niet vergelijken met de dressuur- of springhengsten. En die vergelijking wordt wel altijd meteen getrokken. Zo zonde.
sammy12 schreef:
Suzanne F. schreef:De Florencio x Goodtimes, is dat die van iemand van bokt? Een sjieke donkerbruine was dat.
Dees schreef:Heee, komt er toevallig ook een Scandic x Havidoff ten tonele?
Suzanne F. schreef:Suzan1 heette ze. Beestje heette Zoey dacht ik.
Een hele aparte was dat, een donkere met een beetje wit staartje. Soort zilverappelbruin ofzo. Heel mooi dier.
Suzanne F. schreef:Oh sorry nee das een andere dan uiteraard... we zijn alweer bij de A...
*stom*
wonderboy schreef:6 sandro boy's :
sandro boy x pit i.m ronja
sandro boy x pluspunkt
sandro boy x calvaro Z
sandro boy x goodtimes
sandro boy x acord II
sandro boy x peter pan
om 8.00 op donderdag 20 dec. op het straatje
en 3 sandro boy`s junior
sandro boy x ircolando
sandro boy x haarlem
sandro boy x topas
de sandro boy`s moeten in dezelfde groep.
nils schreef:LJB,
anders maak je hier een nieuw topic over.....
Roelove schreef:Hoi, er is/zijn ook een Furore aangemeld. Wat is de moedersvader van deze Furore?