Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie16 schreef:Gefeliciteerd Linda, dat heb je netjes gedaan.. heb je die dag niet meer gezien.
UnitedO schreef:Ik ben vanochtend wat bescheidener geslaagd met mijn merrie; 75,5 pt! Ik ben in elk geval super blij!
UnitedO schreef:Daarom, voldoende = voldoende. Bovendien vind ik dat de lat toch nog best hoog ligt. Lang niet elk paard slaagd (alleen melden ze dat denk ik niet allemaal i.v.m. de teleurstelling, en terecht...) hiervoor.
En we hebben inderdaad sinds vandaag een keurmerrie op stal staan, en ik heb er eentje onder mijn kont! ;)
UnitedO schreef:Het voelt super!!
Dat bedoel ik; zo makkelijk is het nog niet om genoeg punten te behalen...
UnitedO schreef:Dankjewel allemaal!Jij ook bedankt Loes!
PROK heeft eigenlijk geen haast voor ons, we zien wel. Klopt wel dat niet elk paard keur wordt. Ben er daarom ook super trots op!! Zo hoorde ik gisteren pas dat niet elke stermerrie met 70 voor ex. & 75 voor G voorlopig keur is? Ik dacht dat altijd, maar blijkt niet zo te zijn...
mylo schreef:Nog even een vraagje.
Zijn er ook mensen die na afloop van de IBOP hun merrie voor stamboek opname hebben aangeboden? Dat moet ik nl doen maar ik heb dus geen idee wat ik dan moet doen moet ik dan rennen met haar of alleen aan de hand tonen??? Wie o wie kan mij helpen!! en moet ik dan nog wat speciaals aan kwa kleding of zo??