Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

essy87 schreef:Ik heb foto's gemaakt maar weet niet hoeveel goeie erbij zitten.
Ik zal ze zo snel mogelijk ff uploaden.
Suzanne F. schreef:Hij zal wel strak in de bovenlijn gelopen hebben met de mond open, oren naar achteren en een zwaaiend staartje. Kort in de hals, rug weggedrukt en kont hoog zodat het achterbeen ook niet goed onder de massa kon doortreden en zodat een stekerig gangetje tevoorschijn kwam wat tot uiting kwam in naar voren stekende voorbenen.

asjemenou schreef:Ik dacht dat er tijdens de competitie niet van ruiter geruild mocht worden??

CGJ12 schreef:Suzanne F. schreef:Hij zal wel strak in de bovenlijn gelopen hebben met de mond open, oren naar achteren en een zwaaiend staartje. Kort in de hals, rug weggedrukt en kont hoog zodat het achterbeen ook niet goed onder de massa kon doortreden en zodat een stekerig gangetje tevoorschijn kwam wat tot uiting kwam in naar voren stekende voorbenen.
CGJ heeft er minder woorden voor nodig: "unhappy athlete"........
Dan zie ik toch liever Jana Freund aan het werk en neem ik op de koop toe dat die het (toch al brave) beestje eerst laat longeren.....
En is €10,00
En dan de parkeerkosten er nog bij. Ik denk dat ik vanaf de Mac maar ff ga lopen, want dat vind ik echt niet normaal. Sammie schreef:woensdag 10 jan vanaf 11:30En is €10,00
En dan de parkeerkosten er nog bij. Ik denk dat ik vanaf de Mac maar ff ga lopen, want dat vind ik echt niet normaal.
Samsam schreef:Maikel van der Vleuten werd vijfde met de zeer patent en mooi terugspringende Vleut (Quickstar x Cantus). Gedeeld zesde werden Vincenzo, Viento Uno W en Vingino.
Bron: www.kwpn.nl
livvy schreef:Die Verdi is inderdaad goed op weg! Ik ga hem in Goes bewonderen..
Ook werd Santano erg sympatiek voorgesteld.
.Excuseme schreef:Sammie schreef:woensdag 10 jan vanaf 11:30En is €10,00
En dan de parkeerkosten er nog bij. Ik denk dat ik vanaf de Mac maar ff ga lopen, want dat vind ik echt niet normaal.
Hengelo was 12 euro, ridiculous.
Gitta1977 schreef:Het noorden is zo slecht nog niet...