haan schreef:Hoe is het trouwens met de ambulance-patienten afgelopen?
jw en iemand die een trap had gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haan schreef:Hoe is het trouwens met de ambulance-patienten afgelopen?
haan schreef:Die mooie zwarte mocht er ook zijn hoor !!![]()
Hoe is het trouwens met de ambulance-patienten afgelopen?
CGJ12 schreef:Doe mij die Rousseau van erik maar...........
MissHIS schreef:Wat een verrassing dat jij die verkiest boven een Concorde, CGJ... Ik wil niet ruilen, dat mag duidelijk zijn!
Saartje1 schreef:De moeder van mijn merrie had in tolbert de veulenkampioen!Nu maar hopen dat haar klein dochter van uptown het in rolde in iedergeval half zo goed gaat doen(spannend)
Haan Gefeliciteerd!!!
paulanda schreef:wat vonden jullie van de nr4 dressuur,winner t,de jazz x zeoliet?

Sjappie schreef:Ik ken de fokker een klein beetje. Het is een machtige merrie. Ze hebben ook een site --> www.toonen.info (dan 'paarden'). Leuk detail dat Winner als veulen reservekampioen was in Ermelo tijdens het NVK. Zien de keurmeesters het toch goed
CGJ12 schreef:Toch zou het me niet verbazen als de Rousseau in geld uitgedrukt een stúk meer zou opbrengen dan de Concorde.......
Sjappie schreef:Ik zag zonet de uitslag van CK Ermelo. Kampioenveulen Whitney (v. Houston) is reservekampioen geworden bij de 3-jarige merries en mag natuurlijk naar NMK.
Verder weer 3 San Remo's naar het NMK, doen het toch echt goed hoor!
CGJ12 schreef:Sjappie schreef:Ik zag zonet de uitslag van CK Ermelo. Kampioenveulen Whitney (v. Houston) is reservekampioen geworden bij de 3-jarige merries en mag natuurlijk naar NMK.
Verder weer 3 San Remo's naar het NMK, doen het toch echt goed hoor!
Blijkt Whitney tóch nog een koopje voor die 29.000.....
Suzanne F. schreef:Nah zie dr maar eens kwijt te raken weer voor dat geld, echt een koopje was het niet, om er winst op te maken mag je er nog wel wat bovenop gooien. Als je dr gefokt had had je leukere winst gehad.
CGJ12 schreef:Probeer maar eens een 3-jarige NMK merrie van dergelijk kaliber te kopen (incl PROK).
Dan ben je dergelijk geld zó kwijt...........
Suzanne F. schreef:Heb er eentje staan die reservekampioene C.K was en NMK liep en PROK is. Toch denken de meesten dat ze die voor weinig meekrijgen. Heb nu iemand gevonden die haar voor de sport wil maar puur voor de fok haken de meesten af bij die prijsklasse.