Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Saartje1 schreef:Van mijn kant ook heeeeel veel succes en laat ze maar zien dat ze zich erg vergist hebben of nog erger misschien een protecol verwisseld hebben haha een andere verklaring kan je er bijna niet voor bedenken.nogmaals succes!!!!!!!!

asjemenou schreef:Lynn, heb hebt gewoon een gave knol! Wat die jury ook vond!
Heel veel succes in Ermelo!
Ik kom je aanmoedigen!![]()
Vooral na dit topic te hebben gevolgd wil ik je krack heel graag in het echt zien!
THANKS!!
Het spreekt boekdelen... 

arie53 schreef:Waarom rijdt je dit paard zo met de sporen dwars op de ribbenkast geprikt?
arie53 schreef:Waarom rijdt je dit paard zo met de sporen dwars op de ribbenkast geprikt?
Saartje1 schreef:Tja bij een ijslander prik je er meestal onder he.

CGJ12 schreef:arie53 schreef:Waarom rijdt je dit paard zo met de sporen dwars op de ribbenkast geprikt?
Dat heeft ze afgekeken van die "fantastische" Bojar-foto die ik hier laatst eens geplaatst heb.....
CGJ12 schreef:arie53 schreef:Waarom rijdt je dit paard zo met de sporen dwars op de ribbenkast geprikt?
Dat heeft ze afgekeken van die "fantastische" Bojar-foto die ik hier laatst eens geplaatst heb.....
arie53 schreef:Zat Gal er op?
Mireille1970 schreef:arie53 schreef:Zat Gal er op?
Gal is wel je lievelingswoord he, alleen jij spuugt het uit frustratie :D![]()
![]()
![]()
![]()