Bacannie schreef:Haha doe die van het heden maar
nee nee Sven Erik mag eerst !!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bacannie schreef:Haha doe die van het heden maar
SvenErik schreef:nou, doe maar jaren 90 tot heden, gewoon een aantal bekende...
Sundancer schreef:Karabanda, wat voor werk doe je trouwens. Of ben je al met pensioen?
Trouwens, kunnen we weer beetje ontopic gaan?
karabanda schreef:SvenErik schreef:nou, doe maar jaren 90 tot heden, gewoon een aantal bekende...
ondeugende jongen ik geef alleen de afstamming maar door als ik de namen geef weet je gelijk wie ik ben![]()
highline x lucky boy
ahorn x lucky boy
renville x lucky boy
jim town x ahorn 2x
nimmerdor x lucky boy
silvano x lucky boy
indoctro x renville
emelion x indoctro
broere norway x highline
french buffet x ahorn
ik kan nog wel een tijdje doorgaan maar volgens mij heb je nu wel een indruk !!!
karabanda schreef:SvenErik schreef:nou, doe maar jaren 90 tot heden, gewoon een aantal bekende...
ondeugende jongen ik geef alleen de afstamming maar door als ik de namen geef weet je gelijk wie ik ben![]()
highline x lucky boy
ahorn x lucky boy
renville x lucky boy
jim town x ahorn 2x
nimmerdor x lucky boy
silvano x lucky boy
indoctro x renville
emelion x indoctro
broere norway x highline
french buffet x ahorn
ik kan nog wel een tijdje doorgaan maar volgens mij heb je nu wel een indruk !!!
*ligt hier in een deuk*

SvenErik schreef:Karabanda, kijk eens op www.lexa.nl, misschien een leuke partner voor jou...
Ik zou wel iemand kiezen die slechthorend/doof is... wordt hij/zij niet gek van je slappe geklets...
SvenErik schreef:Als ik dan vragen mag met welke merrie-stam(men) fok je?
Is dat toevallig de Loma-stam?

karabanda schreef:Als ik toch eens zo geweldig zou zijn dan zou ik juist willen dat iedereen weet hoe ik heet... Maargoed, zolang ik niet weet wie dit is is het hele verhaal van meneer/mevrouw(???) Karabanda een grote leugen!
Citaat:Sven erik hoge bomen vangen veel wind dus op dit forum blijf ik graag anoniem
bij het kwpn en al mijn vrienden kennen ze me echt wel
arie53 schreef:SvenErik schreef:Karabanda, kijk eens op www.lexa.nl, misschien een leuke partner voor jou...
Ik zou wel iemand kiezen die slechthorend/doof is... wordt hij/zij niet gek van je slappe geklets...
Bijziend en zwakbegaafd maakt de genetische aansluiting nog completer.
Citaat:Sven erik hoge bomen vangen veel wind dus op dit forum blijf ik graag anoniem
bij het kwpn en al mijn vrienden kennen ze me echt wel

arie53 schreef:Wat fijn voor je. Voor Gal en Minderhout ben jij een echte mazzelkont.

arie53 schreef:En een oude, aftandse pismerrie zeker niet.

Citaat:die was toch dood
ceasario schreef:Over onnozel gesproken.
Hoe is dan een huidige KWPN fokster.?
SvenErik schreef:A. Duiven te Vledderveen