[***] schreef:Volgens mij lees ik niks verkeerd, en ik heb het niet alleen over je onterechte subsidie aanname, maar ik snap gewoon niet wat je tegen een gelders paard hebt, en als je het niks vindt waarom je dan aan dit topic meedoet.
En wat bedoel je met keuringen. Behalve dat de rijpaarden hun roots vooral uit geldersen en groningers bestaan: het KWPN heeft 3 richtingen zoals je wel weet: rijpaard, tuigpaard en gelders paard. Er is een aparte tuigpaardendag en een aparte gelderse paardendag. Wat mankeert daar nu weer aan?
Ik citeer even Karl66
Karl66 schreef:Mijn gevoel is dat mensen zich niet tegen het gelderse paard afzetten maar tegen deze rare kronkelredenering
Nogmaals Janne je leest niet, je neemt aan. Ik heb nimmer gezegd dat ik iets tegen Gelderse (wat het ook mogen zijn) paarden of hun fokkers heb, in tegendeel ik propagandeer vrijheid blijheid.
Het zijn juist de voorstanders van het GP die voortdurend bezig zijn mensen die met hen in discussie proberen te treden in enge hokjes te plaatsen.
. Daarnaast zie je nu ook al reacties van mensen die op zoek zijn naar een wat ouder en betrouwbaar paard, en volgens mij zal dat aantal alleen maar groeien.