Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marigold schreef:Het komt wanneer het moet komen. Er is altijd nog die 25% kans op niet levensvatbaar en in dat geval zou ik het veulen toewensen voorlopig nog een tijdje te mogen leven in de baarmoeder.
Al slaapt het dan dus merkt het niet.
Fingers crossed voor die lieve merrie dat ze straks een gezond veulen mag hebben. Zelf vind ik dit topic spannend en verdrietig tegelijk. Verdrietig omdat het blijkbaar bestaat dat een veulen door die mutatie voor het oog volgroeid maar toch niet levensvatbaar kan zijn en zonder euthanasie dan zoveel pijn krijgt terwijl dat voor de merrie toch ook onbegrijpelijk is.
Ik vind het toch wel heel spannend dit en ben echt blij dat jullie er goed op voorbereid zijn.
Blue_Eyes schreef:Nee het was meer een reactie op de post van Mizora![]()
Ze ziet er nu beter uit, wat meer luzerne en toch wat meer merriebrok helpt wel. Van de week zagen we haar op de camera echt een aantal keer dat we dachten: we kunnen ribben tellen. Dat is natuurlijk ook een deel het gewicht dat naar beneden zakt,
AstridJ schreef:LaDonna75 schreef:Oh ik wilde bet zeggen dat het nog wel meer mag vullen haha. Ik denk nog een paar dagen.
Aan de achterkant bedoel je dan denk ik? Ik denk dat deze uier dat niet gaat doen door de andere vorm die het heeft. Maar misschien ook wel