Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

goed begin van het seizoen
 goed begin van het seizoen                                                         

eindelijk. Kunnen we haar dit weekend nog ophalen
 eindelijk. Kunnen we haar dit weekend nog ophalen                                                         
 nu heb je de dames nog dichter op elkaar zitten haha!
 nu heb je de dames nog dichter op elkaar zitten haha!  

Ja het is toch wel anders als ze van huis zijn. Ook al weet je dat er goed op gepast wordt
 Ja het is toch wel anders als ze van huis zijn. Ook al weet je dat er goed op gepast wordt

)
) 
                                                          1 van de dames is hengstig alleen kan die nog niet gedekt worden… Ze heeft nog een “veulen” aan de voet (oke over een paar dagen is het echt een jaarling) en die kan vrijdag pas afgespeend worden
 1 van de dames is hengstig alleen kan die nog niet gedekt worden… Ze heeft nog een “veulen” aan de voet (oke over een paar dagen is het echt een jaarling) en die kan vrijdag pas afgespeend worden   Maar goed we weten nu wel hoe en wat haha. Ik vermoed dat de oudere merrie eigenlijk ook hengstig is of wordt… Na t weekend maar even alle 3 de dames scannen om te zien hoe ver ze zijn.
 Maar goed we weten nu wel hoe en wat haha. Ik vermoed dat de oudere merrie eigenlijk ook hengstig is of wordt… Na t weekend maar even alle 3 de dames scannen om te zien hoe ver ze zijn.                                                         
 ) dus geduld geduld geduld.
  ) dus geduld geduld geduld.  

.
 . 

Ik heb een hekel aan januari, dus dan ben ik nog niet zo positief ingesteld hahaha
 Ik heb een hekel aan januari, dus dan ben ik nog niet zo positief ingesteld hahaha Hij wou alleen maar kroelen met Zilver haar dochter. Mocht duidelijk niet
 Hij wou alleen maar kroelen met Zilver haar dochter. Mocht duidelijk niet  

Kabayo schreef:Rowindie fijn dat de merries al wat doen. Lijkt mij wel jammer dat je nu niet kan gaan beginnen.