Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is ook erg leuk

ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen op de keuring!
haar uitstraling is ook echt Zilver. Hoe doet zij het verder onder het zadel?
Ik vins sylvester stiekem ook wel heeel erg gaaf zeg! En ook al is hij "de stoere" hengst, hij heeft nog steeds dat prachtige zachte oog van zilver
Unwritten schreef:Wat is Silvester ruig geworden zegben heel benieuwd hoe hij het gaat doen op de keuring!
En Laventhe vind ik ook echt de Zilveruitstraling hebben, dat heeft ze toch mooi gedaan
XxLiEsJuHhxX schreef:Wauw je mag wel echt heel trots zijn! Stuk voor stuk geeft ze elke keer weer geweldig mooie nakomelingen!![]()
Ik vins sylvester stiekem ook wel heeel erg gaaf zeg! En ook al is hij "de stoere" hengst, hij heeft nog steeds dat prachtige zachte oog van zilver
![]()
![]()
Paardenfann4 schreef:Laventhe is echt prachtig en een copy van moeders. Sylvester is ook super mooi, wat een mooie paarden heeft Zilver er van gebakken, je mag met recht trots op ze zijn. Je voedt ze ook keurig op!
Heb ze met 4 weken oud ook altijd wel op de trailer. Scheelt toch! Getty_Maan schreef:Laventhehaar uitstraling is ook echt Zilver. Hoe doet zij het verder onder het zadel?
De mannen zijn ook stoer geworden!
Ze fokt fijne nakomelingen,

Thuis rijdt ze super fijn. 

Het gaat ook goed met hem
Nu moet ik wel zeggen dat het bij mij dit jaar ook echt niet van een leien dakje is gegaan helaas. Met heel veel pijn en moeite slechts 1 merrie van de 3 drachtig gekregen. Eerste jaar hadden ze ook meerdere pogingen nodig. Ik geloof echt niet dat het enkel aan de merries en zilver kan liggen, mocht dat enige troost geven. Mooi paard maar ik ga ook kijken welke andere opties er zijn.
Na 3 jaar geloof ik het wel.. al heb ik dat vaker gezegd. Maar nu er ook al 2 andere homozygoot champagne hengsten beschikbaar zijn in Nederland probeer ik het niet nog een keer.

. Toch trots op haar hoe ze het deed. Nu eerst zadelmaker en fysio op de planning. Daarna weer wedstrijden opgeven

Vandaag voor de 2e keer een pallet slepen. Ze wordt in februari beleerd voor de wagen. Ze doet het super

Hij zal ergens in de middenmoot eindigen denk ik 

Ik ben heel blij met mijn keuze. 
Mer1980 schreef:Oehhhh leuke update! En k duim voor je champagne Fries volgend jaar!

Muronia schreef:Heb je toch een knappe champagne-vent gevonden? Wat leuk! Waar kun je een veulen uit zo'n kruising inschrijven?

Ik hou het in ieder geval in de gaten en ga eerst op vakantie
prachtmerries