Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jolliej schreef:Ik heb foto's gemaakt van de terug te komen hengsten in de ochtend. Het is niet spectaculair, heb me best gedaan![]()
http://jolliespictures.weebly.com/nmprs ... -2016.html

Kimmej schreef:@xDyan, als die fotograaf bij je in de ring stond, dan zal ik dat zijn geweest en moet hij erbij zitten op onderstaande link. Stom genoeg is een kleine 100 foto's niet geupload (het zouden er in totaal 2515 moeten zijn), mijn computer besloot precies gedurende het uploaden dat het tijd was om Windows 10 te installeren, grr. Ik heb dat nog even niet gefixed gekregen want weet niet precies welke er nu missen. Wil voorkomen dat jullie door dubbele foto's heen moeten ploeteren, het zijn er al zoveel.. Dus mocht je hem niet kunnen vinden maar ik zat wel bij je in de ring, kun je altijd nog even je catalogusnummer doorsturen.
Hierbij, voor diegene die het nog niet via Facebook hadden gespot
NMPRS Hengstenkeuring 2016
[ Afbeelding ]
Volgens mij ben je ook wel op de zomer show of niet?
_xDyan schreef:Kimmej schreef:@xDyan, als die fotograaf bij je in de ring stond, dan zal ik dat zijn geweest en moet hij erbij zitten op onderstaande link. Stom genoeg is een kleine 100 foto's niet geupload (het zouden er in totaal 2515 moeten zijn), mijn computer besloot precies gedurende het uploaden dat het tijd was om Windows 10 te installeren, grr. Ik heb dat nog even niet gefixed gekregen want weet niet precies welke er nu missen. Wil voorkomen dat jullie door dubbele foto's heen moeten ploeteren, het zijn er al zoveel.. Dus mocht je hem niet kunnen vinden maar ik zat wel bij je in de ring, kun je altijd nog even je catalogusnummer doorsturen.
Hierbij, voor diegene die het nog niet via Facebook hadden gespot
NMPRS Hengstenkeuring 2016
[ Afbeelding ]
Dank voor je reactie, je hebt inderdaad foto's van ons! Foto's zijn erg mooi, helaas zit mn paardje daar niet in topconditie dus ik bestel een andere keer foto'sVolgens mij ben je ook wel op de zomer show of niet?