Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
carlijn22 schreef:ik wilde er eigenlijk een kopen binnenkort, maar heb van een vriendin gehoord, die er 2 had, er zijn betere, het viel haar behoorlijk tegen.
janderegelaa schreef:amaze schreef:Nou om te beginnen is hij bepaald niet hoogbenig... Bovendien is zijn moederlijn springgefokt en dat is ''niet gewenst''.
Vergelijk zijn type maar eens met de dressuurgefokte hengsten die de afgelopen zeg 5 jaar zijn ggk .
Maar goed presteren doet hij !
Totilas heeft 3 volle broers en een volle zus ; ik ben benieuwd hoe die het straks in de sport/fokkerij zullen doen.
Totilas zelf ( en misschien zijn broers en zussen ook ) is een toevalstreffer. En een hele goede ook. Alleen bewegen zowel zijn vader als zijn moeder niet zoals hij. En wat ik tot nu toe van de veulens gezien heb bewegen die ook niet zo.
En voor degenen die denken dat Totilas als veulen niet apart was, dat was hij wel...
janderegelaa schreef:amaze schreef:Nou om te beginnen is hij bepaald niet hoogbenig... Bovendien is zijn moederlijn springgefokt en dat is ''niet gewenst''.
Vergelijk zijn type maar eens met de dressuurgefokte hengsten die de afgelopen zeg 5 jaar zijn ggk .
Maar goed presteren doet hij !
Totilas heeft 3 volle broers en een volle zus ; ik ben benieuwd hoe die het straks in de sport/fokkerij zullen doen.
Totilas zelf ( en misschien zijn broers en zussen ook ) is een toevalstreffer. En een hele goede ook. Alleen bewegen zowel zijn vader als zijn moeder niet zoals hij. En wat ik tot nu toe van de veulens gezien heb bewegen die ook niet zo.
En voor degenen die denken dat Totilas als veulen niet apart was, dat was hij wel...
Suzanne F. schreef:carlijn22 schreef:ik wilde er eigenlijk een kopen binnenkort, maar heb van een vriendin gehoord, die er 2 had, er zijn betere, het viel haar behoorlijk tegen.
Je moet je ook niet blindstaren op het naampje. Er zijn ontzettende goede veulens te vinden. Zag er laatst eentje voorbij komen, een Amazing star x San Remo. Geweldig veulen.
janderegelaa schreef:Totilas zelf ( en misschien zijn broers en zussen ook ) is een toevalstreffer. En een hele goede ook.