Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Heb je een foto toevallig van hoe jullie en je paarden eruit zagen? Vriendin van mij heeft nog wel wat fotos ook van andere geknipt dus ik zou eens moeten kijken of jullie ertussn zitten.
capopjekop schreef:Hans is van mij ja. Maar je mag het lintje wel houden hoor, was mijn eigen schuld dat ik weg wasWeet jij zo bij welke jury het was? Mocht je hem overigens echt niet willen dan wil ik hem opzich wel hebben, maar ik wil niet dat je je er bezwaard bij voelt ofzo
Mijn internetverbinding is traag, probeer al de hele tijd de foto's te uploaden. Hoop dat het nog gaat lukken.
DTF schreef:capopjekop schreef:Hans is van mij ja. Maar je mag het lintje wel houden hoor, was mijn eigen schuld dat ik weg wasWeet jij zo bij welke jury het was? Mocht je hem overigens echt niet willen dan wil ik hem opzich wel hebben, maar ik wil niet dat je je er bezwaard bij voelt ofzo
Mijn internetverbinding is traag, probeer al de hele tijd de foto's te uploaden. Hoop dat het nog gaat lukken.
Net even opgezocht. Met Hans was je 5de in de liberty bij Jan Jans ( de nederlandse jury dus)
Gr Dennis
flyer schreef:DTF schreef:Net even opgezocht. Met Hans was je 5de in de liberty bij Jan Jans ( de nederlandse jury dus)
Gr Dennis
Volgens mij was mijn Vegas 5e in de liberty bij Jan Jans,of ben ik nou in de war?