[ICAMH] Springflingshow open voor alle rassen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaisa

Re: [ICAMH] Springflingshow open voor alle rassen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:16

Idd :D :D

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 13:30

Pff was gister pas om 23.00 uur thuis, toen River nog op stal, Bug en Fox naar binnen, pff heb de auto en trailer zo laten staan en onder de douche gekropen.
Show was pas om 19.45 afgelopen, toen inpakken dus 20.15 weg, hamburgertje nog gescoord onderweg, dus tja werd laat.

Maargoed River 2 en 5de bij de solid color.
1ste en 2de bij de liberty.
1ste en 2de van haar klasse
En onder de ene jury reserve-, en bij de andere kampioen van senior merries.
Dus dat was allemaal erg top!

Vegas van Flyer idd ook nog heel goed gedaan en nog reserve geworden, was het lange wachten toch wel waard dus!

Tina had in elk geval nog wat leuke foto's van River bij de liberty.
En hoop idd dat er nog meer gemaakt zijn.
Hint hint. ;)

capopjekop schreef:
Heb je een foto toevallig van hoe jullie en je paarden eruit zagen? Vriendin van mij heeft nog wel wat fotos ook van andere geknipt dus ik zou eens moeten kijken of jullie ertussn zitten.

Mijn River was een zilverappeltje, 3 jarige merrie.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 13:33

Hopelijk hebben andere mensen ook wat foto's gemaakt van mij in de ring :j Ik weet ieder geval dat Andre een aantal foto's heeft gemaakt :j

DTF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 14:17

Allereerst wil ik namens de organisatie bedanken voor de hoge opkomst.

Helaas / gelukkig was de opkomst erg hoog. Hierdoor werd het een hele lange dag en met het weer wat we hadden was dat niet echt prettig voor de meeste.
Achter de schermen werd er al druk gespeculeerd over hoe dit volgend jaar moet mocht er weer een spring fling show komen.
Voor degene die het wel leuk vinden om te weten:
Aantal paarden die ingeschreven waren : 89
Aantal eigenaren die paarden ingeschreven hadden : 38
Aantal klasse inschrijvingen : 183
Deze aantallen had de organisatie nooit verwacht voor een show welke pas voor de 2e keer plaats vind.
Om een voorbeeld te geven van de liberty. In deze klasse waren totaal 28 paarden ingeschreven.

Voor mijzelf was het ook een geweldig weekend. Veel oude gezichten weer gezien na de winterstop en ook veel nieuwe en enthousiaste gezichten gezien.
Van de show zelf heb ik eigenlijk weinig kunnen zien omdat ik druk op het secretariaat was maar dat de deelnemers veel plezier hadden kon ik wel zien.
Ik hoop veel van de deelnemers van de springfling show ook op een volgende show weer tegen te komen als deelnemers of bezoekers.

Foto's heb ik helaas zelf niet kunnen maken maar ik hoop dat er hier binnenkort toch wel een aantal geplaatst zullen worden.

Alle uitslagen komen binnenkort op de website van de ICAMh te staan. Zodra deze er staan laat ik het wel weten.

Gr Dennis

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 14:22

Ik vond het goed in elkaar zitten, erg mooie locatie ook, was er nog nooit geweest. Enige minpuntje vond ik idd de lange dag, met reistijd erbij hakt dat er toch best in. Ben zeer benieuwt naar de uitslagen en de foto's. Ik zal straks eens mijn andere foto's verkleinen en uploaden, wellicht dat er nog bokster en hun paardjes op staan.

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:45

Ik vond het ook een super dag! Hopelijk is het volgend jaar weer, dan doe ik zeker mee :)

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 14:04

bij mij is het ook super gegaan!
vond het erg leuk, natuurlijk ook lang maar aan het einde werd dat nog goed gemaakt met een 1e plaats in de kleurenklasse!
uit eindelijk hadden we bij springen smorgens ook een 1e prijs, maarja ik was ook de enige dus dan is het niet moeilijk om te winnen haha.
verder nog een aantal mooie plaatsen behaald!
ik heb alleen mijn eigen pony op de foto geloof ik maar ik zal eens even kijken

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 17:03

hier al een enkele foto! de rest moet nog uploaden
Afbeelding
zo hoort het!
Afbeelding
zo dus niet!
Afbeelding
als er ook een rubriek gekke bekken was won hij in ieder geval!

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:31

heb ook een hele leuke dag gehad :j
goed georganiseerd en super lokatie!
ook tevreden met de plaatsingen van mijn paardjes, helemaal blij met mijn 2e plaats met chickie in de halter klasse bij het engelse jurylid *\o/*

mariska heeft veel foto's gemaakt maar die heb ik nog niet ontvangen, zodra ik ze hier heb zal ik ze ook wel plaatsen.

capopje, hans is van jou toch?,volgens mij was jij nl nog 6e bij de liberty maar aangezien je al weg was werd die plaats door geschoven en nu heeft flappie van mij het lintje, als je hem graag wil hebben wil ik hem wel op sturen naar je hoor! (het lintje dan he...niet flappie ;) )
flappie heeft al genoeg lintjes, straks gaat hij nog naast z'n hoeven lopen :D

sasjaaa, ik zie in je profiel een foto staan van een vos shetje (de groepsfoto, 2e van links), volgens mij is die nog van mij geweest :oo

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:33

Hans is van mij ja. Maar je mag het lintje wel houden hoor, was mijn eigen schuld dat ik weg was :P Weet jij zo bij welke jury het was? Mocht je hem overigens echt niet willen dan wil ik hem opzich wel hebben, maar ik wil niet dat je je er bezwaard bij voelt ofzo :P

Mijn internetverbinding is traag, probeer al de hele tijd de foto's te uploaden. Hoop dat het nog gaat lukken.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:38

pff ik ben nog steeds moe en me voeten zijn super erg opgezwollen door mijn jophurs _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:47

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:50

wij staan er niet tussen hihi gelukkig maar _O-

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 19:10

wij staan er wel bij!

@probabeest, die shet heet dunky, ik weet niet beter als dat hij van die man is van wie hij nu is, maar hij zal ooit van iemand anders zijn geweest haha, hij is namelijk al heel oud, vraag me niet hoe oud hoor!
hij is echt heel klein en vrij stevig gebouwd, hij heeft een beetje zo,n worsten figuur, haha
hij is overigens hengst

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 19:23

wat is heel oud? als het de dunky is die van mij is geweest zal hij nu een jaar of 15 zijn....
ik heb hem toen verkocht aan een vader met 2 (?) dochters, vader was vrij stevig met weinig tanden en ze hebben hem toen op gehaald achter in een busje :')

DTF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 00:52

capopjekop schreef:
Hans is van mij ja. Maar je mag het lintje wel houden hoor, was mijn eigen schuld dat ik weg was :P Weet jij zo bij welke jury het was? Mocht je hem overigens echt niet willen dan wil ik hem opzich wel hebben, maar ik wil niet dat je je er bezwaard bij voelt ofzo :P

Mijn internetverbinding is traag, probeer al de hele tijd de foto's te uploaden. Hoop dat het nog gaat lukken.

Net even opgezocht. Met Hans was je 5de in de liberty bij Jan Jans ( de nederlandse jury dus)

Gr Dennis

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 07:26

Dankje :)

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 07:46

DTF schreef:
capopjekop schreef:

Net even opgezocht. Met Hans was je 5de in de liberty bij Jan Jans ( de nederlandse jury dus)

Gr Dennis

Volgens mij was mijn Vegas 5e in de liberty bij Jan Jans,of ben ik nou in de war?

DTF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 10:11

flyer schreef:
DTF schreef:

Gr Dennis

Volgens mij was mijn Vegas 5e in de liberty bij Jan Jans,of ben ik nou in de war?

Vegas was officieel 6e geplaatst. Doordat Hans niet meer aanwezig was zijn alle plaatsen opgeschoven.

Dus de officiele plaatsing was:
5 Hans
6 Vegas

Doordat Hans er niet meer was is het geworden

5 Vegas
6 Flappie ? ( weet even zo de officiele naam niet.)

Wanneer je na deelname in een klasse niet de ring in komt voor ontvangst van je plaatsing vervalt je plaats en schuiven de anderen door.

Gr Dennis

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 11:40

Das mijn River. :D
Afbeelding

En Vegas staat er ook bij:
Afbeelding

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 11:44

[/quote]

Volgens mij was mijn Vegas 5e in de liberty bij Jan Jans,of ben ik nou in de war?[/quote]
Vegas was officieel 6e geplaatst. Doordat Hans niet meer aanwezig was zijn alle plaatsen opgeschoven.

Dus de officiele plaatsing was:
5 Hans
6 Vegas

Doordat Hans er niet meer was is het geworden

5 Vegas
6 Flappie ? ( weet even zo de officiele naam niet.)

Wanneer je na deelname in een klasse niet de ring in komt voor ontvangst van je plaatsing vervalt je plaats en schuiven de anderen door.

Gr Dennis[/quote]

Oh,dat was me even ontgaan ;)

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 18:55

hihi bij river zie je natascha met flap :=

divigostab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:47

Wie heeft er foto's waar ik op sta?
Ik heb de hele dag in mijn bruine streepjespak rondgerend bij de Springfling.
Wil heeeeel graag foto's hebben aangezien Dennis ze niet kon maken voor me.
Mijn dank zal groot zijn. :)

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:02

Met oa. dank aan bokker capopjekop, de rest zijn stills vanuit een video :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

edit: facebook laat me toch niet in de steek :+

Afbeelding

Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:02

Heb wel veel fotografen zien lopen, geen idee of dat mensen vanuit de de organisatie waren of gewoon mensen die voor zichzelf aan het fotograferen waren? Zou het ook leuk vinden als er nog iemand wat foto's van Hans heeft. Vooral omdat mijn filmcamera niks heeft opgenomen :\