Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petraaken schreef:Ik vond hem al interessant op papier (zeker wat betreft de bloedspreiding) en op stand vind hem helemaal kwijl en als ik jullie zo hoor ging hij ook goed onder het zadel. Dan vraag ik mij af waarom ze hem er uit geknikkerd hebben.
misterA schreef:petraaken schreef:Ik vond hem al interessant op papier (zeker wat betreft de bloedspreiding) en op stand vind hem helemaal kwijl en als ik jullie zo hoor ging hij ook goed onder het zadel. Dan vraag ik mij af waarom ze hem er uit geknikkerd hebben.
Staart op de kont en de oren plat....misschien wilde hij het wat rustiger aan gaan doen?
smeetjoew schreef:Een superstoer paard! Maar ik moet zeggen dat ik na het zien van de "Bruksprov." ik er helemaal niet meer van gecharmeerd ben.Hij beweegt niet echt makkelijk... Maar in dat andere filmpje is het wel een heel stoer en goed paard.
Elisa2 schreef:Hij is wat neerwaarts gebouwd maar heeft wel veel lengte in het lijf,zou wel goed passen bij Jazz bloed denk ik.
Mosh schreef:Er is er nog één en dat is de Upperville x Zep heb ik mij door NatasjavE laten vertellen
ceasario schreef:Elisa2 schreef:Toch is het moeilijk beoordelen vind ik..want als ze voor zo tegengehouden worden kunnen ze vaak achter ook niet goed meer doortreden wat ten koste gaat van het achterbeengebruik.En dan hoeft het heel niet te zeggen dat het paard an sich een slecht achterbeengebruik heeft.
Er is ook nog zoiets als achter kunnen kantelen..
Hij treedt gewoon niet door onder of voorbij het zwaartepunt en dat doet die Daddy Cool wel.
Elisa2 schreef:Silvester:de romprichting is neerwaarts op stand,hij waardeert zich wel op in beweging.Jazz nakomelingen kunnen over het algemeen wel wat lengte in het lijf gebruiken,met name in de hals.