Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:Cerize schreef:Van de 14 Vivaldi's die vandaag aangeboden zijn, zijn er dus 6 door.... Wat hysterisch .... ben heel benieuwd naar de foto's en commentaar van mensen die ze irl hebben gezien, waren ze echt allemaal zo goed ??
das an sich niet zo achterlijk veel hoor!
Yvette26 schreef:Tusjes vielen tegen??
en waren die Vivaldi's nou ook echt zo goed, of zijn ze door omdat ze toevallig vivaldi als papa hebben?
suusantana schreef:Yvette26 schreef:Tusjes vielen tegen??
en waren die Vivaldi's nou ook echt zo goed, of zijn ze door omdat ze toevallig vivaldi als papa hebben?
De Tuschinski's die ik gezien heb vielen mij persoonlijk inderdaad wat tegen. Wel allemaal mooie hoofden erop. Misten vaak wat in de houding. Ik had er persoonlijk ook meer achterbeengebruik van verwacht.
Lilliputter schreef:Volgens de eigenaar jaMooi praten
Maar de laatste keer dat ik hem gezien heb, maakte hij een goede indruk!
ceasario schreef:Lilliputter schreef:Volgens de eigenaar jaMooi praten
Hij zal het toch moeilijk krijgen tegen de Vivaldi x Donnerhall x Hemmingway x Zuidhorn..
Deze was de enige die van de gehele dag de handen op elkaar kreeg.
Verder zal men moeten afwachten of de kneuzing op zijn rechtersprong visueel ook nog minder wordt ( lichte piephak)
Cute schreef:[
Wat een onzin dat ze door zouden zijn omdat het Vivaldi´s zijn. In de eerste bezichtiging wordt er sowieso nog niet naar het papier gekeken. Daar wordt pas op geselecteerd in de tweede bezichtiging.
Hij zal het toch moeilijk krijgen tegen de Vivaldi x Donnerhall x Hemmingway x Zuidhorn..
Verder zal men moeten afwachten of de kneuzing op zijn rechtersprong visueel ook nog minder wordt ( lichte piephak)
ceasario schreef:Cute schreef:[
Wat een onzin dat ze door zouden zijn omdat het Vivaldi´s zijn. In de eerste bezichtiging wordt er sowieso nog niet naar het papier gekeken. Daar wordt pas op geselecteerd in de tweede bezichtiging.
Ben je nu zo naief..ze hebben allemaal een heel boek voor zich liggen waar elke keer volledige in gelezen wordt..