Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
essiesilly schreef:dank je!!
ziet er super uit!! heel veel verbeterd van achter vind ik!! en word heerlijk gereden super! ja vind het zeker een heel fijn beest!
)
In mijn beleving draafde hij voorheen wat mooier vanuit de schouder, met meer ruimte en afdruk. amaze schreef:_San87_ schreef:Klopt. Maar als een hengst zelf niet wat kan laten zien, hoe moet hij dan ooit gaan vererven? Hij kan immers niet doorgeven wat hij zelf niet heeft?
Dat kan hij wel ! Het is niet per definitie ''what you see is what you get ''' zijn buitenkant kan anders zijn dan hetgeen hij door geeft , zijn genen icm met de genen van de merrie bepalen het uiteindelijke resultaat.
Hoe meer overeenkomsten in exterieur en genen dat een hengst met een merrie heeft ,hoe meer kans op een nakomeling dat de eigenschappen van de hengst (en merrie) draagt .
Sorry , off topic ..![]()
ceasario schreef:liliputter schreef:Ik kan deze opmerking niet echt plaatsen Ceasario. Op basis waarvan richt je die aan mij?
Je pakt er 1 onderdeel uit..en het andere laat je weg..en krijg je zulk een vraag..
liliputter schreef:Ceas praat graag in raadsels...Ceasario je leest verkeerd. Een hengst is goed genoeg als hij aan de eisen voldoet die het kwpn stelt. De draf is inderdaad de bewerkbaarste gang, maar dat wil niet zeggen dat een draf waar aan of mee gewerkt is ook goed genoeg is om in aanmerking te komen voor een papiertje.
Snap ook niet wat de 2e regel + het filmpje hiermee te maken hebben...
ceasario schreef:Je snapt het wel..Want daar zal toch in het nieuwe jaar een nieuw filmpje geplaats moeten worden
en ik denk dat dat youtube filmpje voor hun niet goed genoeg is..
amaze schreef:ceasario schreef:Je snapt het wel..Want daar zal toch in het nieuwe jaar een nieuw filmpje geplaats moeten worden
en ik denk dat dat youtube filmpje voor hun niet goed genoeg is..
Volgens mij de verkeerde link ,deze bedoelde je toch ?
http://www.schockemoehle.com/deckstatio ... feeab25298
In dit filmpje ziet hij er heel wat ''aangenamer'' uit dan ohz !
Maar nog steeds valt me op dat hij (ook op dit filmpje) met zijn rechterachterbeen op het middenspoor loopt. De bochten zijn er (slim?) uitgeknipt, dus die zijn niet echt te beoordelen. Op het laatste stukje draf treedt ie met zijn linkerachterbeen op het middenspoor, het lijkt alsof hij dus wisselt, (naargelang welk ab het bab is, die zet hij op het middenspoor). In het stukje stap loopt hij (op dit filmpje) met z'n hele achterhand scheef naar links; het rechterachterbeen treedt binnenlangs het rechtervoorbeen (dus op het middenspoor), het linkerachterbeen gaat buitenlangs het linkervoorbeen.