Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Erg positief allemaal!

apart!
. Springen doet ze erg graag maar niet altijd even mooi basculeren. Exterieur is wellicht wat ouderwets (stevig) met mooi front, zou best leuk moederdier kunnen zijn... Hopelijk kan ik er volgend jaar -financieel gezien- een rietje in stoppen, ik zou er graag een veulen van hebben maar dan met een iets nuchterder karakter graag danku 
te oefenen? Ik zie haar al gaan, 3 vreemde mannen met zweep in enge kooi, het-groot-niet-te-vermijden-spanning-orkest, dat is thuis moeilijk te reproduceren, en dan nog... in Roosendaal (daar ga ik heen) is het weer anders, eej. 
_10_ schreef:KMF schreef:@ _10_
je moet niks! maar om te oefenen is het wel makkelijk. maar je mag het zelf bepalen hoor...
Dat ligt eraan, als het springen een vereiste is om opgenomen te worden moet je in zeker zin wel degelijk...
KMF schreef:@ manic, was je na de special d? je was "alleen" ?
Vond t wel spannend haha. Maar super aardige mensen, vrouwtje die de lijst maakte was superrr aardig. heeft veel uitgelegd enz.
Alleen jammer dat zoals wij al dachten er meteen naar bloedlijnen werd gekeken. Inplaats van eerst blanco...
Wij werden doorverwezen naar Geldersekeuring in Didam. Omdat het gelderse er toch meer uitkwam... Heb helaas niet alles gehoord wat hij zei.
Helaas hebben we nu wel een aantal vragen/ twijfels, over naar welke keuring te gaan.
manic schreef:En jij dus met de Special... Leuk dier. Het gelderse zie je inderdaad wel terug. Ik vond het springen er helemaal niet verkeerd uitzien. Ik denk dat het helemaal niet zo verkeerd is om met haar naar de gelderse keuring te gaan.
Ik vond het in ieder geval wel leuk gedaan zo. Het gaf goed de mogelijkheid om te overleggen wat voor jouw paard het beste was. Regio Utrecht heeft me in ieder geval heel wat gastvrijer ontvangen dan Noord Holland tot nu toe