Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Diarado of een zoon Annewo?
Voor zo'n merrie lijkt Dallas me ook een goede optie Mieke! Die geeft ze modern en soms iets klassiek, maar zelden te sjiek. Connect ben ik erg van gecharmeerd, maar zou ik niet gebruiken op een Up to date merrie met nu zo'n veulen aan de voet. De andere twee hengsten worden me veel te veel gebruikt
Ik ben erg onder de indruk van jullie paarden Iorrr! Superleuk dat ik even mocht komen.
En nu helemaal overtuigd dat het Chopano wordt voor Bella dit jaar, wat een gaaf veulen is dat
Selene_p schreef:Hallo,
Ik kan Poker alleen maar aanraden. Hij heeft onze merrie op alle punten die we wilde verbeterd. Het is afwachten hoe hij zich verder ontwikkeld.
Ik weet niet wat ik met Dallas heb of ertegen maar iedere keer als ik hem en zijn afstamming zie denk ik ja en meteen daarna nee. Ik kan niet eens benoemen waarom niet. Wat zijn voor jullie de sterke punten die Dallas mee geeft.
JAmmer dat het niet heeft gepakt Iorrr hopelijk is ze nu wel dragend.
Annewho wat zit er verder achter de merrie?
Wij moeten nog 1 week als her goed is. hopen op een groot en gezond veulen.
Umeo schreef:Gefeliciteerd Besita!
Krijg je dit jaar nog veulens uit deze merrie?
s0173957 schreef:Wij hebben vorig jaar bijna 24u na de ovulatie nog geïnsemineerd (afgespoten en dan er achter gekomen dat we die dag geen sperma konden krijgen) en het resultaat daarvan loopt sinds vorige week in de wei...
Was nu wel vers.