Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiko schreef:Het was echt heerlijk in de zon!
En genoten van de hengsten.
Wat vonden jullie van Fürst Toto, so you can dance, royal dynamic en Sacramouchre?
Baudyh hoe vond je One Million nu?
baudyh schreef:kiko schreef:Het was echt heerlijk in de zon!
Wat vonden jullie van Fürst Toto, so you can dance, royal dynamic en Sacramouchre?
Ja one million vond ik nu stukken beter. Maar ben al voor een andere keuze gegaan.
Furst toto vond ik goed.
So you think you can dance. Tja echt een next level.
Royal dynamic vind ik ook echt goed. Maar ik heb nu een top veulen van Denver dus dan kies ik toch liever weer voor denver.
Scaramouchre mooi paard, vind zijn hoofd wat minder mooi.
Ja secret usb blijf ik een mooi dier vinden.
Die hengst uit Denemarken vond ik ook echt gaaf.
Ik kwam voor Denver US. Het grappige is dat deze er niet uitsprong tussen al die andere mooie hengsten maar ik er een donders mooi veulen van heb en dan kijk je er anders naar.
MariekeS_ schreef:Ik had m'n dag er gisteren helemaal op ingericht om v Uytert via CMH mee te kijken, blijkt dat ze het pas volgende week daar uitzenden![]()
Gaan er morgen nog mensen naar Brinkman? Ik ga voor het eerst, vooral voor Pride & Erste Sahne.
MariekeS_ schreef:Ik had m'n dag er gisteren helemaal op ingericht om v Uytert via CMH mee te kijken, blijkt dat ze het pas volgende week daar uitzenden
MariskaFally schreef:MariekeS_ schreef:Ik had m'n dag er gisteren helemaal op ingericht om v Uytert via CMH mee te kijken, blijkt dat ze het pas volgende week daar uitzenden![]()
Gaan er morgen nog mensen naar Brinkman? Ik ga voor het eerst, vooral voor Pride & Erste Sahne.
Volgensmij wordt Erste Sahne niet getoond morgen bij Brinkman. Deze staat gevestigd in Duitsland en was daar al heel druk.
Mieke schreef:MariekeS_ schreef:Ik had m'n dag er gisteren helemaal op ingericht om v Uytert via CMH mee te kijken, blijkt dat ze het pas volgende week daar uitzenden
Haha, hier nog eentje...Ik hoop tenminste dat ze het alsnog uit gaan zenden.
De Deense hengst waar jullie het over hebben, is dat Donkey Boss?
Secret USB lijkt inderdaad steeds fijner te gaan, maar volgens mij is het een luchtzuiger en dan haak ik toch echt af.
MariekeS_ schreef:Ik had m'n dag er gisteren helemaal op ingericht om v Uytert via CMH mee te kijken, blijkt dat ze het pas volgende week daar uitzenden![]()
Larislaatje schreef:Wat vinden we van Saint Mclaren? Ik overweeg hem voor mijn United merrie ipv Mclaren zelf.
Zit alleen veel zwart in de lijn en ik wil eigenlijk absoluut geen zwart veulen
kiko schreef:Het was echt heerlijk in de zon!